Hlavní navigace

AXA Bank hledá nejlepší bankéře na Facebooku

[Tisková zpráva] Česká pobočka AXA Bank Europe spustila inovativní aplikaci na sociální síti Facebook. Hra X-BANK GAME umožňuje hráčům vytvořit si svou vlastní personalizovanou bankovku, na kterou mohou umístit například své vlastní foto. Tuto bankovku pak soutěžící posílají svým přátelům na Facebooku a sbírají za to virtuální peníze. Nejúspěšnější hráči mohou vyhrát ceny vyplácené ve skutečných penězích na spořicí účty.

Sdílet

„X-BANK GAME je hra, na které si může každý vyzkoušet, do kterých přátel na Facebooku se mu vyplatí investovat. Virtuální peníze totiž hráč získá jen v případě, že mu jeho přítel akceptuje zaslanou bankovku,“ říká Marek Zeman, ředitel PR a komunikace finanční skupiny AXA. „S nadhledem se dá říci, že X-BANK GAME otestuje pevnost mnoha přátelství na sociální síti.“

Principem X-BANK GAME je výměna virtuálních bankovek mezi jednotlivými hráči. Každý hráč dostane na začátku hry k dispozici virtuální účet s určitou částkou. Vytvoří si svou vlastní bankovku, na kterou umístí místo Františka Palackého či Emy Destinové třeba svůj vlastní portrét. Tuto bankovku (v hodnotě, kterou sám určí) poté pošle jednomu či více svým přátelům na Facebooku. Pokud příjemce bankovku akceptuje, připíše si zaslanou částku na svůj účet, zatímco autor bankovky získá několikanásobně vyšší částku. 

Hráči, kteří takto na své virtuální účty nespoří nejvyšší  částky, se mohou těšit na skutečné peníze. Každý  týden mohou získat až 5 000 Kč, na konci soutěže poté hlavní cenu ve výši 19 000,– Kč. Všechny ceny jsou přitom vypláceny na spořicí účet u AXA Bank s výhodnou roční úrokovou sazbou až 2,5 %. 

Do aplikace X-BANK GAME se lze přihlásit na adresách:
http://www.axa­bank.cz/x-bank-game
http://apps.fa­cebook.com/x-bank-game/

AXA v České republice
AXA v České  republice působí prostřednictvím penzijního fondu, životní  pojišťovny, pojišťovny (se zaměřením na neživotní pojištění), investiční společnosti a banky. AXA životní pojišťovna má na českém pojišťovacím trhu stabilní pozici. Objem aktiv pod správou životní pojišťovny ke konci třetího čtvrtletí roku 2010 činil 8,3 miliardy korun. Počet smluv AXA životní pojišťovny ve stejném období dosáhl 268 tisíc. AXA pojišťovna na trh vstoupila v roce 2008. Nabízí pojištění DOMOV (stavby, domácnosti) a AUTO (povinné ručení a havarijní pojištění) se širokou nabídkou různých připojištění a asistenčních služeb. AXA penzijní fond spravuje aktiva v hodnotě přes 33 miliard korun. Udržuje si tak stabilně pozici jednoho z největších penzijních fondů na českém trhu. Celkově využívá služeb AXA penzijního fondu téměř 500 tisíc klientů. Jednou z priorit fondu je spolupráce se zaměstnavateli, kteří svým zaměstnancům přispívají na penzijní připojištění. V současnosti spolupracuje AXA penzijní fond s více než 600 zaměstnavateli. AXA investiční společnost na českém trhu působí od roku 2007, a na konci třetího čtvrtletí roku 2010 měla již více než 40 tisíc klientů. Aktiva pod správou AXA investiční společnosti představují více než 45 miliard korun. AXA investiční společnost nabízí celkem 9 podílových fondů, přičemž tři z nich jsou střešní fondy, které dávají i  robným českým klientům možnost investovat do nejlepších z 1100 fondů spravovaných společnostmi AXA.  Na český bankovní trh vstoupila skupina AXA prostřednictvím AXA Bank, která nabízí výhodný spořicí účet s ročním zhodnocením až 2,5 % a bez poplatků za otevření, vedení, či zrušení účtu. 

AXA Group
Skupina AXA je celosvětovým leaderem v oblasti finančního zabezpečení. Podnikání  společností AXA je geograficky diverzifikováno a hlavní podniky se zaměřují na západní Evropu, Severní Ameriku a Dálný východ. Celosvětově má AXA 96 milionů klientů, přes 200 tisíc zaměstnanců, 400 tisíc akcionářů a její celkový příjem za rok 2009 přesáhl 90,1 miliard eur. Kmenové akcie AXA jsou registrovány a obchodovány pod symbolem AXA na pařížské burze cenných papírů. 

AXA podporuje charitativní projekty
Skupina AXA je společensky odpovědná firma. Jednou z jejích priorit je podpora charitativních projektů a ohleduplný přístup k životnímu prostředí a sponzoring. V České republice je již pátým rokem generálním partnerem projektu Světluška, který pomáhá nevidomým na jejich cestě k samostatnosti. Každoročně přispívá na jeho úspěšnou realizaci darem ve výši 2 miliony Kč. AXA dále od roku 1999 spolupracuje s Nadací Křižovatka. Jejím cílem je pomoci dětem ohroženým dosud zcela nevysvětleným „syndromem náhlého úmrtí novorozenců“. Zaměřuje se proto především na vybavení českých nemocnic přístroji pro monitoring dechu novorozenců. V roce 2007 začala AXA spolupracovat s Nadací Partnerství, když se stala generálním partnerem projektu Na zelenou. Cílem projektu je zvýšit bezpečnost dětí při cestách do školy a motivovat je k dojíždění na kole či docházení do školy pěšky.

AXA ASSISTANCE v České republice
AXA ASSISTANCE zahájila svoji činnost v České republice v roce 1999 jako poskytovatel asistenčních služeb pro korporátní klientelu. Obchodními partnery AXA ASSISTANCE jsou zejména pojišťovny, banky, výrobci a prodejci automobilů, obchodní řetězce, telekomunikační společnosti, distributoři pohonných hmot apod. AXA ASSISTANCE se specializuje na vytváření programů asistenčních služeb na míru, v souladu s potřebami obchodních partnerů a jejich klientů, kterým jsou příslušné služby určeny.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).