Hlavní navigace

BARRANDOV TELEVIZNÍ STUDIO a.s. MÁ NOVÉHO MÍSTOPŘEDSEDU PŘEDSTAVENSTVA

[Tisková zpráva] Akciová společnost Barrandov Televizní Studio, držitel licence k digitálnímu vysílání Barrandov TV, doplnila po odchodu pana Vladimíra Kuby třetího člena představenstva. Stal se jím dosavadní ředitel marketingu a PR, pan Janis Sidovský (40).

Sdílet

Sidovský nastoupil na Barrandov TV letos v lednu do pozice mluvčího televize. Od března byl pověřen řízením marketingu a PR a nyní se stal i členem představenstva. V šoubyznysu se pohybuje od poloviny devadesátých let, kdy vedl reklamní kampaň muzikálu Karla Svobody Dracula. Poté začal mediálně zastupovat hvězdy populární hudby, spolupracoval například s Helenou Vondráčkovou, Ivetou Bartošovou, Leonou Machálkovou, Hanou Zagorovou nebo Marií Rottrovou. V oblasti reklamy se rovněž podílel na muzikálech Kleopatra, Rebelové, Bídníci nebo Miss Saigon. Od roku 2000 každoročně produkoval vlastní show Královny popu, byl členem marketingové rady Státní opery Praha a pro divadlo Ungelt vytvořil PR kampaň muzikálu Líp se loučí v neděli s Martou Kubišovou v hlavní roli. V letech 2005 – 2007 zastupoval Nadační fond Kapka naděje. Od února 2008 přednáší podle vlastních skript na katedře masové a sociální komunikace University J. A. Komenského v Praze předmět „PR v kultuře a šoubyznysu“. Janis Sidovský je držitelem tří platinových desek.

Současné složení představenstva Barrandov Studio a.s.: Janka Vozárová, předsedkyně představenstva, Janis Sidovský, místopředseda představenstva, Rudolf Silný, člen představenstva.

Management Barrandov TV: Přemysl Svora (ředitel programu), Petr Nezval (ředitel výroby), David Bártík (ředitel obchodu), Helena Bílková (ředitelka financí), Michal Kratochvíl (ředitel techniky), Janis Sidovský (ředitel marketingu a PR).

Informace o fůzi společností Barrandov televizní Studio a.s. a TV Barrandov s.r.o.
Společnost Barrandov Televizní Studio a.s. je nástupnickou společnosti TV Barrandov s.r.o., která je společností s obdobným předmětem podnikání, přičemž nástupnická společnost je 100% vlastníkem zanikající společnosti.

Zanikající společnost byla založena zejména proto, aby pro nástupnickou společnost, jakožto držitele licence, zajišťovala přípravu televizního digitálního vysílání a podílela se na výrobě televizních pořadů. Důvodem fúze je zjednodušení stávající organizační a administrativní struktury dvou společností prostřednictvím jejich sloučení do jedné společnosti a s tím související výrazné snížení administrativních nákladů na provoz. Sloučením se rovněž zjednoduší ekonomické a právní vazby, což odpovídá současnému trendu ve vztahu k obchodním partnerům.

Vlastníkem Barrandov TV je akciová společnost Barrandov Televizní Studio, která má více akcionářů, přičemž majitelem největšího počtu akcií je společnost MORAVIA STEEL a.s..

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).