Sidovský nastoupil na Barrandov TV letos v lednu do pozice mluvčího televize. Od března byl pověřen řízením marketingu a PR a nyní se stal i členem představenstva. V šoubyznysu se pohybuje od poloviny devadesátých let, kdy vedl reklamní kampaň muzikálu Karla Svobody Dracula. Poté začal mediálně zastupovat hvězdy populární hudby, spolupracoval například s Helenou Vondráčkovou, Ivetou Bartošovou, Leonou Machálkovou, Hanou Zagorovou nebo Marií Rottrovou. V oblasti reklamy se rovněž podílel na muzikálech Kleopatra, Rebelové, Bídníci nebo Miss Saigon. Od roku 2000 každoročně produkoval vlastní show Královny popu, byl členem marketingové rady Státní opery Praha a pro divadlo Ungelt vytvořil PR kampaň muzikálu Líp se loučí v neděli s Martou Kubišovou v hlavní roli. V letech 2005 – 2007 zastupoval Nadační fond Kapka naděje. Od února 2008 přednáší podle vlastních skript na katedře masové a sociální komunikace University J. A. Komenského v Praze předmět „PR v kultuře a šoubyznysu“. Janis Sidovský je držitelem tří platinových desek.
Současné složení představenstva Barrandov Studio a.s.: Janka Vozárová, předsedkyně představenstva, Janis Sidovský, místopředseda představenstva, Rudolf Silný, člen představenstva.
Management Barrandov TV: Přemysl Svora (ředitel programu), Petr Nezval (ředitel výroby), David Bártík (ředitel obchodu), Helena Bílková (ředitelka financí), Michal Kratochvíl (ředitel techniky), Janis Sidovský (ředitel marketingu a PR).
Informace o fůzi společností Barrandov televizní Studio a.s. a TV Barrandov s.r.o.
Společnost Barrandov Televizní Studio a.s. je nástupnickou společnosti TV Barrandov s.r.o., která je společností s obdobným předmětem podnikání, přičemž nástupnická společnost je 100% vlastníkem zanikající společnosti.
Zanikající společnost byla založena zejména proto, aby pro nástupnickou společnost, jakožto držitele licence, zajišťovala přípravu televizního digitálního vysílání a podílela se na výrobě televizních pořadů. Důvodem fúze je zjednodušení stávající organizační a administrativní struktury dvou společností prostřednictvím jejich sloučení do jedné společnosti a s tím související výrazné snížení administrativních nákladů na provoz. Sloučením se rovněž zjednoduší ekonomické a právní vazby, což odpovídá současnému trendu ve vztahu k obchodním partnerům.
Vlastníkem Barrandov TV je akciová společnost Barrandov Televizní Studio, která má více akcionářů, přičemž majitelem největšího počtu akcií je společnost MORAVIA STEEL a.s..