Tématicky hledáme látku současnou, nekonvenční, lehce provokativní. Téma, o kterém se bude mluvit, které v sobě ponese potenciál stát se součástí každodenního rozboru mezi diváky.
Základní charakteristika formátu:
Typ formátu: lowcost sitcom
Periodicita: denně, minimálně 100 dílů
Vysílací čas: všední den, prime time
Cílový divák: městský divák, 30+
Stopáž epizody: 30 min.
AUTOŘI: Chcete-li se poptávkového řízení zúčastnit, pošlete nám nejpozději do 15.července 2008 námět sitcomu, který bude obsahovat kompletní set-up sitcomu:
- explikaci (základní představení tématu, poslání, ideový záměr),
- charakteristiku hlavních postav,
- výchozí situaci a základní dějovou linku,
- synopsi prvních 6–10 dílů,
- scénář prvního dílu jako ukázku gagů a dialogů
PRODUCENTI: Chcete-li se poptávkového řízení zúčastnit, pošlete nám nejpozději do 15.července 2008 námět sitcomu, který bude obsahovat:
- kompletní set-up sitcomu, tj. explikaci (základní představení tématu, poslání, ideový záměr), charakteristiku hlavních postav, výchozí situaci a základní dějovou linku, synopsi prvních 6–10 dílů, scénář prvního dílu jako ukázku gagů a dialogů
- předběžný plán výroby, tj. představu vlastní realizace včetně personálního zajištění (kolik autorů, jakým způsobem a v jaké periodicitě bude na výrobě pracovat), výrobní harmonogram včetně předběžných termínů
- předběžný aproximativní rozpočet na výrobu 1 dílu
Své náměty zasílejte v elektronické podobě k rukám projektové manažerky Martiny Kynkorové na adresu: kynkorova@barrandov.tv, tel. 267 072 618