Po měsíci provozu prošlo databází bezrealitky.cz 705 nabídek nemovitostí k prodeji či pronájmu. K dnešnímu dni je aktivních 510 nabídek a 195 nabídek již bylo staženo. To znamená, že jejich majitelé již transakce uskutečnili a uzavřeli. Průměrným nárůstem za posledních 14 dní 40ti nabídek denně pokrývají bezrealitky.cz v současné době kolem 4% trhu.
Server bezrealitky.cz byl v beta verzi spuštěn na začátku října. Již po prvních týdnech provozu dosahuje denní návštěvnosti více než 1000 unikátních uživatelů a eviduje stovky nabídek nemovitostí. I to je důkaz, že projekt správně vystihl potřeby a očekávání realitního trhu a je na dobré cestě zařadit se mezi nejvýznamnější realitní servery českého internetu.
Bezrealitky.cz je prvním profesionálním P2P řešením v České republice, které nabízí řadu profesionálních služeb. Bezrealitky.cz například využívá jako první v České republice Google mapy v takovémto rozsahu. Nabídky nemovitostí k prodeji či pronájmu se kromě seznamu, zobrazují na mapě, která poskytuje přehled o občanské vybavenosti okolí nabízené nemovitosti. Najdete zde například bohatou síť restaurací, sportovišť, škol apod. Lze tedy velmi dobře vyspecifikovat požadavky na nemovitost a její lokalitu.
Mezi hlavní služby serveru, které poskytují zdarma patří call-centrum bezrealitky.cz, které poskytuje svým klientům od pondělí do pátku od 9:00 do 18:00 hod. pomoc jak se serverem pracovat a rady s právními službami či financováním nemovitostí. Dále to jsou bezrealitky® právní služby, které nabízejí ke stažení vzorové smlouvy připravené právníky a informují o obvyklém postupu řešení právních situací, o cenových sazbách a o možnostech advokátních kanceláří a konečně služba bezrealitky®finance, která nabízí nezávislé a transparentní poradenství v oblasti financování nemovitostí.
V marketingovém mixu bezrealitky.cz hraje důležitou roli produkt – webové stránky. Ty jsou silným marketingový nástrojem již samy o sobě. Webové stránky bezrealitky.cz prošly dlouhým vývojem, aby umožnily uživatelům co možná nejjednodušší a nejpřehlednější hledání nemovitosti přímo na mapě nebo v seznamu. Důležité bylo najít i nenásilné a příjemné grafické zpracování a systém, který svojí přehledností osloví širokou škálu uživatelů.
Kampaň bezrealitky.cz je jasná a přímá, ale přesto nenásilná. Outdoorová komunikace není masivní a jako prostředky využívá billboardy, tabule ve vozech metra a tramvají. E-marketingová strategie kombinuje Sklik a AdWords, aby byl server nalezen uživateli Seznamu i Googlu (tyto dva internetové vyhledávače tvoří 80% celého trhu).
Dalším marketingovým kanálem je blog (http://blog.bezrealitky.cz), který byl spuštěn ještě před zahájením provozu serveru bezrealitky.cz. Slouží jako vysvětlovací nástroj. Také je zde vetší prostor pro přímou komunikaci s návštěvníky. „Blog se ukázal jako velmi úspěšný při získávání první kritické masy nezbytné při spouštění každé velké webové stránky. Další sekce blogu nabízejí např. informace o realitním trhu, o samotném projektu bezrealitky.cz nebo praktický obsah jako vzorové smlouvy. Tohle je ta vážnější část. Na druhou stranu se v sekci „neplaťte makléře“ využívá odlehčenější komunikace a zábavnější formy v podobě statických obrázků a videí, podporující prodej nemovitostí bez provize. Postupně by se tento blog měl stávat nezávislým zdrojem informací z realitního trhu“, uvádí Jakub Havrlant.