Bilance Retail Info 2007: nová partnerství a akvizice, nárůst obratu i řetězců

[Tisková zpráva] Společnost Retail Info v roce 2007 kapitálově vstoupila do zahraniční společnosti, uzavřela nová partnerství, navázala spolupráci s dalšími maloobchodními řetězci a zaznamenala rovněž nárůst obratu i počtu návštěvníků na stránkách, které provozuje.

Sdílet

Na sklonku minulého roku podepsal Retail Info s.r.o. (RI) dohodu s polskou Advanced Network Technologies Sp. z o.o. (ANT) o nákupu 45-procentního podílu v této společnosti. ANT provozuje jednu z prvních polských služeb pro porovnání cen polských online obchodů www.kupujemy.pl. Cílem této investice bylo přinést její produkty na trhy v ČR a na Slovensku a naopak prezentovat služby Retail Info v Polsku.

Retail Info zaznamenal zvýšení obratu v řádu desítek procent i nárůst počtu řetězců na svém portálu www.AkcniCeny.cz. „Nově s námi začaly spolupracovat společnosti Hele, Bambule, Elektro Spáčil, Proma, M.A.T. Group a Nábytkáři Čech a Moravy, které doplnily nabídku většiny klíčových maloobchodních firem,“ potvrzuje jednatel Retail Info Patrik Mališ. „V současné době jsme načali čtvrtou desítku maloobchodníků, jejichž nabídky mohou uživatelé AkcniCeny.cz prohlížet a rozhodovat se o nákupu.“

V uplynulém roce pokračovalo mediální partnerství Retail Info s oceněním „GE Money Multiservis Obchodník roku 2007“, který vloni vstoupil do 5. ročníku, a s anketou „Volba spotřebitelů 2007“ – jediným programem v České republice, v němž se vítězné produkty rekrutují z průzkumu mezi reprezentativním vzorkem zákazníků. Společnost také uzavřela dohody o mediálním zastupování serverů Linkuj.cz a Fdb.cz a otevřela pobočku na Slovensku.

Počet uživatelů stránek, které Retail Info provozuje, v uplynulém roce stoupal. Podle měření NetMonitor zavítalo na všechny servery RI v listopadu 2007 celkem 448 tisíc uživatelů – to znamená o 72 procent vyšší návštěvnost oproti stejnému období předchozího roku. V totožném hodnocení zaznamenal portál AkcniCeny.cz v listopadu 2007 více než 280 tisíc návštěvníků, což představuje meziroční nárůst 20 procent.

K plánům společnosti na rok 2008 Patrik Mališ dodává: „V návaznosti na loňskou akvizici ANT chystáme export projektu AkcniCeny.cz do Polska, připravujeme spuštění nových stránek – konkrétně Monitor.cz, sledující nabídky a ceny e-shopů, a komunitních stránek o nakupování. V úmyslu máme i podstatné rozšíření našeho dalšího portálu www.oBydleni.cz, kde uživatelům nabídneme možnost aktivnějšího zapojení do projektu.“

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).