Letošní ročník konference se zaměří především na současnou situaci internetových trhů a online médií v regionu CEE a na vliv celosvětové krize na online aktivity. Konference Internet CEE se bude zejména věnovat čtyřem tematickým okruhům: Nový charakter tradičních médií – přechod od offline do online, video obsah na internetu (VOD, internetová televize), Sbližování médií s reklamními aktivitami, mobile marketing, advergaming, Krize jako katalyzátor – online byznys v době krize, Budování značek online – internet jako nový komunikační kanál (blogy a sociální sítě). Na závěr každého tematického okruhu proběhnou panelové diskuze s předními odborníky na internetové trhy a online aktivity.
Hlavním organizátorem akce je společnost Gemius SA (www.gemius.com), největší výzkumná agentura ve střední a východní Evropě, zabývající se průzkumem internetového trhu. „Konference Internet CEE je určena především vrcholovým manažerům, zástupcům médií a mediálních agentur, ale také všem zájemcům o internetové trhy v regionu střední a východní Evropy,“ uvádí ředitel společnosti Gemius pro český a slovenský trh Tomáš Gregor. „Konferenci organizujeme již potřetí a očekáváme, že letošní ročník bude nejúspěšnější ze všech. Akci navštíví mnoho odborníků a představitelů klíčových společností z regionu CEE, což představuje jedinečnou příležitost k výměně názorů a k zamýšlení se nad současnými trendy vývoje internetu, internetových médií a online byznysu v zemích střední a východní Evropy.“ doplnil Gregor.
Více informací o konferenci, programu akce a přednášejících naleznete na oficiálních stránkách konference www.internetcee.com.