„Blog Děláme vlny jsme spustili, abychom se více přiblížili našim zákazníkům a dali jim prostor vyjádřit se ke všemu, co je v souvislosti s naší společností zajímá“, říká Eva Štípková, manažerka interaktivního marketingu Vodafonu, a dodává: „ Velmi nás potěšilo, že za poměrně krátké období naše interaktivní fórum využilo přes 103.000 unikátních návštěvníků.“
Kromě vysoké unikátní návštěvnosti se blog Vodafonu může pochlubit celkovou návštěvností přes 184.000 uživatelů a denní návštěvností pohybující se kolem 3.000 unikátních návštěvníků.
Uživatelé blogu si nejvíce oblíbili články týkající se redesignu webových stránek Vodafonu, vánoční kampaně nebo soutěže o ovečku.
V budoucnu blog Děláme vlny obohatí on-line chaty, příspěvky z dalších oddělení Vodafonu, dotazníky nebo soutěže.
Vodafone je jedna z prvních firem v ČR, která spustila firemní blog a dává tak možnost svým zákazníkům k otevřené diskuzi s jeho zástupci.
Více informací na http://blog.vodafone.cz/.