Hlavní navigace

Firemní blog Vodafonu již navštívilo přes 100.000 zákazníků

[Tisková zpráva] Praha, 10. ledna 2008: Blog Vodafonu s názvem Děláme vlny navštívilo za necelé dva měsíce od spuštění přes 100.000 unikátních uživatelů. Denní návštěvnost se pohybuje okolo 3.000 unikátních uživatelů.

Doba čtení: 1 minuta

„Blog Děláme vlny jsme spustili, abychom se více přiblížili našim zákazníkům a dali jim prostor vyjádřit se ke všemu, co je v souvislosti s naší společností zajímá“, říká Eva Štípková, manažerka interaktivního marketingu Vodafonu, a dodává: „ Velmi nás potěšilo, že za poměrně krátké období naše interaktivní fórum využilo přes 103.000 unikátních návštěvníků.“

Kromě vysoké unikátní návštěvnosti se blog Vodafonu může pochlubit celkovou návštěvností přes 184.000 uživatelů a denní návštěvností pohybující se kolem 3.000 unikátních návštěvníků.

Uživatelé blogu si nejvíce oblíbili články týkající se redesignu webových stránek Vodafonu, vánoční kampaně nebo soutěže o ovečku.

V budoucnu blog Děláme vlny obohatí on-line chaty, příspěvky z dalších oddělení Vodafonu, dotazníky nebo soutěže.

Vodafone je jedna z prvních firem v ČR, která spustila firemní blog a dává tak možnost svým zákazníkům k otevřené diskuzi s jeho zástupci.

Více informací na http://blog.vo­dafone.cz/.