Praha 25. října 2009 – Příběh inteligentního podvodníčka, který se před spravedlností utíká schovat ke svému dědovi do vinařského kraje na Moravu, přilákal v sobotu večer 60 % diváků v cílové skupině 15–54 let. Dohromady ho sledovalo 53 % diváků v cílové skupině 15+, což v absolutních číslech odpovídá 2 milionům a 8 tisícům diváků. Film Bobule se tak stala nejsledovanějším sobotním pořadem kromě zpravodajství ze všech televizních stanic.
Soutěž královny krásy Miss ČR na České televizi sledovalo v cílové skupině 15–54 14 % diváků, na vyhlášení se pak v této cílové skupině dívalo 25 % diváků. Podíl na sledovanosti tohoto pořadu je méně než poloviční ve srovnání s rokem 2008, kdy ho 15. března 2008 vysílala TV Nova s podílem 43,21 % diváků v cílové skupině 15–54.