Hlavní navigace

Bohuslav Sobotka (ČSSD) hostem diskusního pořadu Téma Deníku na UPC Express TV

[Tisková zpráva] ČSSD hodlá napadnout připravované zdanění stavebního spoření

Sdílet

Praha, 6. 9. 2010. Hostem diskuzního pořadu Téma Deníku vysílaného na televizní stanici UPC Express, je tentokrát úřadující předseda ČSSD Bohuslav Sobotka. Ten se vyjadřuje k nastávajícím komunálním a senátním volbám, k „hledání“ míst pro bývalé předsedy českých vlád a k některým chystaným daňovým opatřením. Bohuslav Sobotka věří ve vítězství své strany a pokládá také za výhodné pro Českou republiku, využije-li schopností svých bývalých čelných představitelů. Co se týče daňových opatření Bohuslav Sobotka se především staví za statisíce Čechů, kteří mají uzavřenou smlouvu na stavební spoření.

Sociální demokraté se totiž rozhodli, že pokud vláda skutečně prosadí srážkovou daň, která sníží státní příspěvek na polovinu, napadnou toto opatření u Ústavního soudu. „V tuto chvíli na tom pracuje komise právníků uvnitř ČSSD. Pokud vláda srážkovou daň skutečně předloží, stížnost bude hotova zhruba do měsíce,“ odhaduje Bohuslav Sobotka. Podle něj chce napadnout ČSSD napadnout samotný systém srážkové daně – tedy princip, kdy se zpětně zdaní nějaký příjem: „Podobnou optikou by vláda mohla kdykoliv přijít třeba za firmami a říci – vy jste měly loni dobré zisky – tak vás dodatečně zdaníme,“ konstatuje Sobotka.

Třicetiminutový pořad Téma Deníku, vysílá kanál UPC Express. K dispozici je také na internetovém portálu http://www.you­tube.com/watch?v=duc-J63o9JU Jeho přepis k volnému použití lze nalézt na http://upcexpres­s.cz/temadeni­ku/. Téma Deníku moderuje a připravuje Jan Klička, vedoucí domácí redakce těchto novin.

Pořad Téma Deníku je čtrnáctidenník a diskuse trvá třicet minut. Při premiéře se vysílá celkem čtyřikrát a během následujících dvou týdnů je pak každý den několikrát reprízován.

UPC Express je informační, zpravodajský, publicistický a zábavní televizní kanál kabelové televize UPC, vysílaný v centrální pražské variantě a v osmi variantách regionálních. Je dostupný všem zákazníkům analogové a digitální kabelové televize UPC, tedy přibližně šesti stům tisícům českých domácností.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).