Hlavní navigace

Aukční server Bonus.cz vydražil již deset tisíc předmětů

[Tisková zpráva] Bonus.cz je jedničkou mezi aukcemi s placeným příhozem

Sdílet

Praha, 18. 3. 2010 – Aukční server Bonus.cz, spadající pod skupinu Tiscali, překročil hranici deseti tisíc vydražených předmětů v hodnotě přesahující 43,7 milionů korun. Díky tomu se Bonus.cz stal jedničkou mezi aukčními servery založených na systému placených příhozů v České republice. Uživatelé Bonus.cz se denně účastní více než padesáti dražeb v průměrné hodnotě 300 000 korun.

Twitter anotace: Aukční server www.bonus.cz vydražil přes 10 tisíc předmětů v hodnotě přes 40 milionů korun.

Bonus.cz zaregistroval v únoru 10 tisíc dokončených dražeb. Největší zájem vyvolal 40’’ televizor Samsung, jehož dražba trvala rekordních 72 hodin. Přesto se nakonec prodal za pouhých 3037,70 Kč. Mezi velmi žádané zboží patří i mobilní telefon iPhone, který je možné na Bonus.cz vydražit za zlomek maloobchodní ceny. To se podařilo mimo jinými i uživatelce z Prahy 6, která jej získala za 578 Kč, čímž ušetřila více než 17 tisíc Kč. Podle interních statistik provozovatele ušetří vítězný uživatel průměrně částku ve výši 80 % z ceny draženého produktu. „Aukční server Bonus.cz se za necelý rok provozu prosadil na poli internetové zábavy a nakupování. Neschováváme se za nepřehledná pravidla nebo nejasnou vlastnickou strukturu. Nabízíme aukce s prvkem hry a napětí a snažíme se o maximální transparentnost,“ říká Ondřej Průša, ředitel Bonus.cz.

Bonus.cz nabízí pouze nové zboží a jeho uživatelé denně uskuteční až 50 000 příhozů. Milníku deseti tisíc vydražených předmětů bylo dosaženo aukcí sladové whisky Glenmorangie, která se vydražila za 51,30 Kč. Celková maloobchodní cena vydražených předmětů dosáhla hodnoty 43,7 milionů korun. Mezi nejžádanější předměty se dlouhodobě řadí notebooky a spotřební elektronika, především mobily, GPS navigace a plazmové televize.

Bonus.cz zaručuje uživatelům dodání zboží do několika dnů, všechny předměty jsou již před zahájením aukcí k dispozici skladem. V galerii dostupné na adrese blog.bonus.cz se uživatelé podělili o radost z levného nákupu zasláním téměř 1500 fotografií s vydraženým produktem. Jak Bonus.cz funguje?

Uživatel se musí nejprve zaregistrovat a založit si tak svůj osobní účet. Poté se může přihlásit a vybavit se zásobou bonů (virtuální měna). Pomocí nich pak lze přihazovat v aukcích a získat tak atraktivní zboží. Hodnota bonu je 8 Kč, při nákupu většího množství bonů nebo při využití bonusů může uživatel získat další bony zdarma a cena se může dostat až na 4 Kč. Po provedení příhozu systém odečte z uživatelova konta jeden bon. Zároveň je prodloužen čas zbývající do ukončení aukce. Zboží získá ten, koho nikdo další již nepřehodí.

Bony je možné zakoupit pomocí platební karty, převodem na účet, službami Paypal, Paysec, Premium SMS, SuperCash, eKonto, Moje Banka nebo dobírkou.

Bonus.cz je službou, která chce na českém internetu působit dlouhodobě, a proto dbá, aby každý souboj o zboží byl férový. V současné době služba prochází bezpečnostním auditem, který se vzhledem k anonymnímu prostředí zaměřuje hlavně na vyvrácení námitek, týkajících se regulérnosti aukcí, respektive otázky možných přihazovacích automatů.

Aukční server Bonus.cz provozuje společnost CoMoGa s.r.o. ve spolupráci s TISCALI MEDIA, a.s TISCALI MEDIA, a.s., je provozovatelem portálu www.Tiscali.cz, který je významným hráčem českého internetového trhu s širokým spektrem služeb a dlouholetou tradicí. Do jeho portfolia patří zejména servery www.Dokina.cz, www.Games.cz, www.Bonus.cz, www.Osobnosti.cz, www.HudebniSku­piny.cz, www.Doktorka.cz, www.SportStream.cz a www.NasePenize.cz. V České republice osloví měsíčně přes 1,6 milionu unikátních uživatelů (RU). Společnost TISCALI MEDIA, a.s., vznikla odštěpením od TISCALI Telekomunikace ČR, s.r.o. Společnost CoMoGa s.r.o. byla založena v roce 2004. Několik let provozovala portál Playmobil.cz, vydávala stejnojmenný časopis a vyvíjela mobilní technologie. V současné době má základní kapitál 1 milion korun.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).