Na českém trhu dnes operátoři většinou nabízejí „klasické“ telefonní služby – analogové telefonní linky či služby na bázi ISDN (ISDN2 či ISDN30), popřípadě se v souladu s posledními trendy snaží rozvíjet Voice over IP platformy. BroadNet Czech ale disponuje vlastní infrastrukturou pro všechny používané principy a navíc moderní NGN infrastrukturou, pro kterou jsou oba tyto principy nativní. U klasických služeb nabízí díky ATM v celé své síti přímou podporu bez nutnosti emulace. U Voice over X navíc nabízí mimo populární Voice over IP také vyšší a kvalitnější alternativu – Voice over ATM.
NEOVOICE® NextGeneration
BroadNet Czech své služby Voice over ATM nabízí pod registrovaným obchodním označením NEOVOICE® NextGeneration. Tato nová generace telefonních služeb je s ohledem na svou kvalitu a širokou nabídku funkcí skutečným nástupcem běžných analogových či ISDN hlasových služeb. Služba nevyžaduje telefonní ústřednu u zákazníka, a přesto nabízí standardní a pokročilé funkce na telefonních přístrojích. Řešení využívá centrální ústřednu s mnoha funkcemi a možností téměř neomezeného rozvoje na straně zákazníka bez nutnosti rozsáhlých investičních nákladů (pořízení a správa telefonní ústředny).
Služba NEOVOICE® se může pochlubit těmito konkurenčními výhodami:
- oddělený komunikační kanál na úrovni ATM (samostatná PVC)
- není nutno nasazovat QoS pro „vyladění“ sdíleného provozu s daty
- zákazníkovi tak není omezována (snížena) kapacita primární datové linky
- samostatná datová linka pro hlasové služby je pro klienta neviditelná a není mu účtována
- ATM zaručuje konstantní podmínky velmi vhodné pro přenos (nejen) hlasu – nízké a ustálené zpoždění (delay) s minimálním rozptylem (jitter).
BroadNet Czech navíc dlouhodobě sleduje a vyhodnocuje kvalitativní parametry – například průměrná hodnota parametru MOS (Mean Option Score) je díky výše uvedeným technickým předpokladům na velmi zajímavé úrovni 4,07. BroadNet Czech v letošním roce dokončil spojení dvou platforem – NGN platformy Cirpack s proprietárním systémem CISCO CallManager. Obchodní politikou společnosti BroadNet Czech je nezatěžovat klienty paušálními poplatky, proto pro své zákazníky, kteří mají zájem o využití funkcí CallManageru, rozpouští náklady spojené s licencemi tohoto produktu společnosti Cisco do hovorného. Díky tomu mohl také doplnit nabízené protokoly, které přímo podporuje – ty dnes zahrnují: MGCP, SIP, H.323 a Cisco SCCP.