Hlavní navigace

BT ZÍSKALA V AKVIZICI POLSKOU FIRMU TELEXIS

[Tisková zpráva] Společnosti BT a Fiat Group dnes oznámily, že BT získala firmu Telexis Polska, která je telekomunikační divizí společnosti Fiat v Polsku. Telexis poskytuje svoje služby jak společnosti Fiat Group, tak externím zákazníkům.

Sdílet

Transakce následuje po akvizici firmy Atlanet, italské telekomunikační dceřiné společnosti Fiatu, která byla dokončena v únoru 2006. Jedná se o důležitý krok v realizaci globálního kontraktu BT na dodávky telekomunikačních služeb pro Fiat, s hodnotou 450 milionů euro během následujících pěti let. V Polsku se Fiat věnuje rozsáhlým podnikatelským aktivitám, zaměstnává zde 9000 lidí a vyrábí zde své modely Fiat Panda a Cinquecento. Realizace globálního telekomunikačního kontraktu v Polsku umožní Fiatu více se soustředit na svoje hlavní podnikatelské aktivity a využít výhod odborných znalostí BT v oblasti síťových IT služeb.

Olivier Campenon, generální ředitel BT pro region Evropy, Blízkého východu a Afriky, řekl: „Jsem potěšen, že můžeme přidat Fiat Group na stále se prodlužující seznam velkých společností, kterým poskytujeme svoje služby ve východní Evropě. Akvizice firmy Telexis v Polsku je důležitým milníkem na cestě k realizaci našeho globálního kontraktu pro Fiat a potvrzuje správnost strategie BT, která kombinuje schopnosti poskytovat lokální a globální služby v oblasti IT. Tento kontrakt posiluje naše investice a náš rozvoj v Polsku a je dalším důkazem naší úspěšnosti při získávání globálních kontraktů na zajištění služeb pro vedoucí mezinárodní společnosti po celém světě.“ Akvizice firmy Telexis dále posiluje pozici BT na trzích střední a východní Evropy díky konsolidaci spolupráce s Fiatem na místní úrovni, což umožní využití klíčových odborných znalostí a přinese více než 100 zákazníků. Mnoho z nich je zároveň dodavateli Fiatu.

Telexis za kalendářní rok 2005 dosáhl k 31. prosinci tržeb 3 miliony euro a zaměstnává 27 lidí. BT v rámci akvizice zaplatí v hotovosti cca 1,2 milionu euro.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).