Hlavní navigace

Martin Bursík v diskusním pořadu Téma Deníku na UPC Express TV

[Tisková zpráva] Praha, 15. 2. 2010. Hosty diskuzního pořadu Téma Deníku vysílaného na televizní stanici UPC Express, která je šířena ve všech nabídkách analogové i digitální kabelové televize UPC, je tentokrát bývalý ministr životního prostředí a nyní poslanec za stranu Zelených Martin Bursík.

Sdílet

Ten mimo jiné vstupuje do předvolební kampaně s tvrzením, že úřednická vláda Jana Fischera je daleko náchylnější podlehnout korupčním tlakům, což se v praxi ukazuje například u debaty o prolomení limitů těžby uhlí na severu Čech.

Martin Bursík na otázku moderátora Jana Kličky mimo jiné přiznává, že ke kandidatuře do sněmovny se nakonec rozhodl kvůli kauze s jeho údajnou spoluprací na prolomení limitů těžby. To měl plánovat pro společnost Czech Coal (dříve Mosteckou uhelnou) v době, kdy současně pracoval pro ministerstvo životního prostředí. „Říkám to tady poprvé na veřejnosti, ale důvodem, proč nakonec hodlám kandidovat do sněmovny, je společnost Czech Coal,“ prohlásil Bursík. Bývalý šéf Zelených znovu vylučuje, že by pracoval jako „dvojitý agent“. V nadcházejících volbách do sněmovny by Bursík – coby lídr Zelených v Ústeckém kraji – mohl podle svých odhadů získat až deset procent voličské přízně.

Aktuální vydání politického diskusního pořad Téma Deníku je vysíláno od pondělka 15. 2. 2010 do neděle 28. 2. 2010. Moderuje ho a připravuje Jan Klička, vedoucí domácí redakce těchto novin.

Pořad je čtrnáctidenník a diskuse trvá třicet minut. Při pondělní premiéře se vysílá celkem čtyřikrát a během následujících dvou týdnů pak každý den několikrát reprízován. Zájemci ho mohou shlédnout také na You Tube (http://www.y­outube.com/user/up­cexpress), pod heslem Téma Deníku". Na adrese jsou k dispozici i dřívější vydání pořadu.

Stopáž a periodicita pořadu jsou voleny tak, aby se s ním mohl seznámit skutečně každý zájemce a periodicita navíc dovoluje moderátorovi volit závažnější a přitom stále aktuální téma.

UPC Express je informační, zpravodajský, publicistický a zábavní televizní kanál kabelové televize UPC, který aktuálně vysílá v centrální pražské variantě a v sedmi variantách regionálních. Je dostupný všem zákazníkům analogové a digitální kabelové televize UPC, tedy přibližně šesti stům tisícům českých domácností.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).