Hlavní navigace

CA dodava software fotbalovemu klubu Arsenal FC

[Tisková zpráva] Praha, 1. prosince 2006 – Společnost CA oznamuje, že fotbalový klub Arsenal FC zakoupil a nasazuje software CA pro správu IT. Cílem je podpořit transformaci klubu podle nového globálního podnikatelského modelu spojeného s přesunem na nový stadion Emirates Stadium.

Sdílet

V útrobách nového stadionu se 60 000 místy, otevřeného v červenci 2006, se skrývá řada nových pohostinských, zábavních a evidenčních systémů, které kontrolují vše, od vstupních turniketů až po přehrávání klíčových okamžiků zápasu na televizích v kabinách či v restauracích. Nové systémy jsou mnohem složitější a sofistikovanější, než cokoliv používaného na předchozím stadionu Highbury, a vyžadují proto proaktivní kontrolu, která předejde poklesu úrovně služeb. Arsenal například na Highbury využíval 20 serverů, přičemž na stadionu Emirates jich je 60 a komunikují s 500 síťovými elektronickými prodejními terminály, jichž bylo na stadionu Highbury jen 25. Pro komerční úspěchy Arsenalu je naprosto klíčový výkon a spolehlivost těchto systémů.

„Jednoduše si nemůžeme dovolit, aby vstupní turnikety v sobotu odpoledne, pár hodin před začátkem utkání, přestaly fungovat. Klub, jako je Arsenal, má za celý rok jen zhruba 30 příležitostí obsloužit své fanoušky a nesmí přitom zaváhat,” vysvětluje Paul Farmer, šéf IT, Arsenal FC.

Klub Arsenal FC nedávno zakoupil Unicenter® Network and Systems Management, Unicenter® Service Level Management a Unicenter® Management Portal. Tento software Arsenalu umožní průběžně sledovat a analyzovat výkon informačních technologií a zajistí komplexní informace o celé infrastruktuře IT. Arsenal již kromě toho celou řadu produktů CA používá, všechny kvůli zvýšení spolehlivosti a dostupnosti infrastruktury a klíčových dat a k zabezpečení pro více než 200 uživatelů. Mezi tyto produkty patří Unicenter® Asset Management a CA Message Manager pro správu e-mailů.

„Arsenal má za sebou více než stoletou fotbalovou tradici, kterou spojuje s moderními ambicemi vytvořit z klubu továrnu na peníze,” uvádí Adrian Ford, obchodní ředitel, Arsenal FC. “Fotbal je stále především o hře, ale prostředí moderního fotbalu vyžaduje rovněž komerční úspěch, který umožní investice do dlouhodobě úspěšného sportovního působení. Abychom dosáhli obchodního úspěchu, potřebujeme infrastrukturu, která naše ambice podpoří a sem patří i informační technologie.”

„IT se může stát klíčovým prostředníkem modernizace a transformace fotbalového klubu,” dodává Paul Farmer. „Proto ale musí fungovat přesně tak, jak si podnikání žádá.”

„Společnost CA má s Arsenalem dlouhodobé vazby. Naše řešení jsou klíčovou součástí jejich obchodní transformace, protože umožňují sledování výbavy a celé řady špičkových zařízení, které na činnosti těchto technologiích závisí. Kromě toho můžeme na případu Arsenalu vidět úspěšný a osvědčený postup, kdy se provoz IT přizpůsobuje obchodním cílům,” uvádí Mark Bridger, Country Manager společnosti CA pro Vekou Británii a Irsko.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).