Hlavní navigace

Canon představil novou strukturu oddělení korporátní a marketingové komunikace

[Tisková zpráva] Radka Palánová bude nově zodpovědná za veškeré korporátní a marketingové aktivity Canon CZ a SK

Sdílet

PRAHA, 7. srpna 2010 – Canon CZ, lídr v oblasti digitálního zpracování obrazu, v rámci jednotné vize One Canon představil změny v organizační struktuře oddělení korporátní a marketingové komunikace. Dochází k osamostatnění tohoto oddělení, které přejde během následujících měsíců plně do kompetence lokálního marketingového managementu Canon CZ a SK. V souvislosti s tím byla jmenována Radka Palánová do pozice Managera korporátní a marketingové komunikace Canon CZ a SK.

Radka Palánová (28 let) má bohaté zkušenosti z oboru a ve společnosti Canon působí již 5 let. Ve své nové pozici bude zodpovídat za veškeré korporátní a marketingové aktivity Canon CZ a SK v oblasti profesionálních produktů i fota-videa, spotřební elektroniky a malé kancelářské techniky.

„V rámci celoevropského transformačního procesu s příznačným názvem One Canon, vytváříme také novou organizační strukturu, která přinese zrychlení a optimalizaci obchodních procesů i jednotnou marketingovou komunikaci. Právě osamostatnění lokálního oddělení je dalším krokem k efektivnější komunikaci,“ říká Radka Palánová, Manager korporátní a marketingové komunikace Canon CZ a SK.

O společnosti Canon Europe
Společnost Canon Europe je dceřinou společností japonské společnosti Canon Inc., předního světového inovátora a poskytovatele fotografických a zobrazovacích technologií.

Společnost Canon, Inc., byla založena v roce 1937 a již více než 70 let úspěšně působí v oblasti výzkumu a vývoje optických systémů. Canon v minulém roce slavil padesáté výročí své obchodní přítomnosti v Evropě.

Další informace o společnosti Canon Europe jsou k dispozici na webové adrese www.canon-europe.com.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).