Canon si polepšil o tři místa v hodnocení časopisu Business Week

[Tisková zpráva] Canon se posunul z 36. místa na 33. pozici v žebříčku 100 nejhodnotnějších světových značek prestižního časopisu Business Week

Sdílet

PRAHA, 6. října 2009 – Canon, lídr v oblasti digitálního zpracování obrazu, se posunul o tři místa v žebříčku 100 nejhodnot­nějších světových značek časopisu Business Week, jež každoročně srovnává nejvýznamnější společnosti světa. Nezávislou studii vypracovala konzultační společnost Interbrand.

Studie zahrnuje 100 nejhodnot­nějších značek, které prokazují celosvětově mimořádné hospodářské výsledky. Pro účast v žebříčku musí společnosti splnit následující podmínky: 1) alespoň třetinu svých příjmů musí generovat mimo zemi původu, 2) musí být všeobecně známé i mimo okruh svých typických zákazníků, 3) musí být veřejně k dispozici marketingové a finanční údaje.

Canon se v letech 2007 a 2008 držel na 36. pozici. Tento rok se do žebříčku promítlo i uvedení nových videokamer a fotoaparátů včetně Canon EOS 7D, nové digitální SLR zrcadlovky řady EOS.

Radka Palánová, CBS&Corp Marketing Communication Manager, říká: „I přes propad světové ekonomiky se společnosti Canon daří stabilně investovat do inovací a uvádět na trh velké množství výborných produktů. Velmi nás potěšilo, že se Canon posunul o tři místa vzhůru v prestižním žebříčku 100 nejhodnot­nějších světových značek. To hovoří o naší síle navzdory současným ekonomickým změnám.“

Společnosti se v žebříčku umisťují podle hodnoty značky. Při hodnocení se vychází z údaje, jaké procento z celkových příjmů společnosti lze připsat k dobru právě značce, a pak určením rizika plynoucího z očekávaného zisku založeného na vedoucí pozici na trhu, stabilitě a celosvětovém dosahu.

O společnosti Canon Europe
Společnost Canon Europe je dceřinou společností japonské společnosti Canon Inc., předního světového inovátora a poskytovatele fotografických a zobrazovacích technologií.

Společnost Canon, Inc., byla založena v roce 1937 a již více než 70 let úspěšně působí v oblasti výzkumu a vývoje optických systémů. Canon v minulém roce slavil padesáté výročí své obchodní přítomnosti v Evropě.

Další informace o společnosti Canon Europe jsou k dispozici na webové adrese www.canon-europe.com.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).