PRAHA, 8. února 2011 – Canon Europe, lídr v oblasti digitálního zpracování obrazu, dnes představil nový celoevropský Partnerský Program pro B2B partnery. Program přispěje k podpoře značky Canon v nepřímých prodejních kanálech a partnerům poskytne komplexní a flexibilní platformu pro zvýšení jejich obchodního růstu a udržení zisků prostřednictvím navazujícího prodeje různých produktových skupin.
Canon spustí nový program po celé Evropě začátkem roku 2011. Program je součástí strategie Canon Europe a jeho cílem je podpora obchodního růstu partnerů. Kombinace profesionální podpory a bezkonkurenční nabídky široké škály zobrazovacích řešení umožňuje partnerům získat náskok před konkurencí. Celoevropský formát zajistí harmonii mezi jednotlivými trhy, ale současně je dostatečně flexibilní pro možné úpravy dle potřeb lokálního trhu.
Partnerský Program obsahuje 3 úrovně, které byly definovány s ohledem na schopnosti a zkušenosti partnerů:
• Registrovaný partner – pro partnery, kteří se zaměřují na produkty Canon a garantují záruku; jedná se o produkty jako laserové A4 tiskárny a multifunkce, dokumentové skenery a projektory
• Akreditovaný partner – pro partnery s vlastním servisem, kteří se zaměřují na řešení s vysokou hodnotou ( MFP / software & profesionální služby), což vyžaduje pevnou infrastrukturu podpory
• Partner Canon Business Center – navazuje na předchozí model pro akreditované partnery, ale navíc přidává výhody pro partnery, kteří prodávají pouze produkty Canon
Program obsahuje 9 přesně definovaných úrovní certifikací, které pokrývají všechna B2B technologická řešení Canon: kancelářské zobrazovací technologie, kancelářská softwarová řešení, produkční tisk, řešení pro skenování a projekci. Akreditační systém je možné nastavit dle potřeby, takže mohou partneři získat vícenásobnou nebo pokročilou úroveň certifikace a rychle reagovat na měnící se podmínky trhu. Vyšší specializace znamená vyšší hodnotu pro zákazníky a spolu s navazujícím prodejem do nových oblastí to usnadní partnerům obstát mezi konkurencí a zachovat si ziskovost.
Partnerský Program přináší řadu zajímavých výhod. Canon společně se všemi partnery rozvíjí obchodní plán s důrazem na jasné společné roční cíle. V dosažení těchto cílů pomůže úzký pracovní vztah a proaktivní podpora. Partneři jsou motivovaní strategickými a taktickými bonusy, a to například růstem bonusů nebo marketingových prostředků. Přístup ke komunikačnímu portálu PartnerNet pak nabízí jednotný přístup k základním informacím a nástrojům, které partnerům napomohou v komunikaci zákazníky.
„Uvědomujeme si, že si partneři potřebují udržet konkurenceschopnost v náročné ekonomické situaci a nový Partnerský Program nabízí příležitosti k růstu v kombinaci s maximální podporou od společnosti Canon. Obchodní plán připravíme společnými silami, včetně rozvoje kompetencí, a můžeme tak lépe pochopit cíle partnerů a pracovat na nich,“ říká Alex Thurgood, European Channel Marketing Manager, Canon Europe. „Partnerský Program je pro nás velmi důležitý. Věrnost našich partnerů v nepřímém prodeji je jedinečná – 59 % partnerů s námi pracuje více jak deset let – a samozřejmě chceme, aby toto číslo i nadále rostlo. Nový program našim partnerům pomůže řídit jejich obchodní růst a získat důvěru zákazníků v jejich odborné znalosti a schopnosti a pomůže jim pochopit obchodní výzvy informačního managementu. Pro zákazníky tak bude nejlepším řešením začlenit Canon do svých obchodních aktivit a získat snadnou a trvale vysokou úroveň služeb.“