Hlavní navigace

Casablanca INT oznámila meziroční nárůst klientely

[Tisková zpráva] (Praha 31.března 2010) – Českému poskytovateli internetových, datových a hlasových služeb, společnosti Casablanca INT s.r.o., vzrostl meziročně počet klientů o 57 procent aktivních zákazníků.

Sdílet

Tento vysoký nárůst, byť v období tolik diskutované hospodářské krize, byl způsoben masivní obchodní politikou společnosti Casablanca INT včetně jejích akvizicí v uplynulém roce; v nedávné době například koupě firmy Netway.CZ. Průměrná měsíční hodnota služby na zákazníka (ARPU) činí aktuálně 7.000,– Kč.

Profil Casablanca INT:
Je předním poskytovatelem internetových, datových a hlasových služeb; patří do nejsilnější pětky dodavatelů na českém telekomunikačním trhu. Jedná se o ryze českou firmu, založenou a nadále podporovanou pouze českým kapitálem.

Ve svém oboru je jednou z nejzkušenějších a nejstabilnějších firem – své služby poskytuje již přes 13 let. Firma i její služby využívají nejmodernějších technologií (Cisco Systems, Huawei Technologies). Hlavní konektivita do sítě Internet je 20 Gb/s v rámci uzlu NIX.CZ a 10+5 Gb/s pro zahraniční provoz. Casablanca jako LIR (Local Internet Register) disponuje vlastním adresním prostorem ve verzi IPv4 a IPv6. Společnost má portfolio vlastních služeb vyznačující se šíří záběru i nespornou kvalitou: od připojení k Internetu, přes housingové služby poskytované ve vlastním vysoce moderním datacentru, hlasová řešení na bázi IP telefonie, správu sítí, strukturovanou kabeláž, až po komplexní telekomunikační řešení pro firmy všech typů i velikostí.

Celková plocha Telehouse Centra Casablanca INT určeného službě ServerHousing v současnosti přesahuje 1400 m2. Mezi několik tisíc stávajících klientů společnosti patří renomované firmy z oblasti obchodu, průmyslu, finanční sféry, reklamy a marketingu a také z oblasti státní správy, školství a zdravotnictví.

V roce 2007 investovala společnost více než 30 milionů korun do zvýšení kapacit pro službu ServerHousing a do zavedení hlasových produktů na bázi NGN (next generation networks), aby tak doplnila portofilo komplexních telekomunikačních služeb. V roce 2008 investovala opět do rozšiřování a stavby nových prostor pro vlastní Telehouse Centrum, tentokrát přes 15 miliónů korun. V loňském roce směřovaly investice Casablanca INT, opět v řádech desítek miliónů, zejména do akvizicí dalších společností, kdy mezi nejvýznamnější patřila v průběhu podzimu 2009 koupě firmy Netway.CZ, s.r.o.

Více informací naleznete na www.casablanca.cz.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).