Přední české společnosti na trhu informačních a telekomunikačních služeb roste obrat stabilně již od roku 2003. Do roku 2006 činil nárůst v průměru 12 procent, přičemž za rok 2007 zaznamenala společnost skok o 37 procent (konkrétně o 28,4 mil.korun) na již zmiňovaných 104,8 milionů. K překonání hranice s magickou číslovkou 100 000 000 přispěly bezesporu loňské investice ve výši 30 ti milionů, které směřovaly do hlasových služeb a do oblasti tradičního server housingu, kdy Casablanca zmodernizovala a rozšířila prostory svých Telehouse center o kapacitu pro 74 racků na současných 1200 m2. Propagace a prodej nových služeb byly také podpořeny kompletní změnou korporátní identity firmy, a to komiksovou reminiscencí na oscarový film Casablanca z roku 1942, objevující se nyní na všech prostředcích firemní komunikace – od vizitek, polepů aut, tiskových materiálů přes venkovní reklamu až po web a nový hlasový portál společnosti.
„Jsme rádi, že můžeme v těchto dnech, kdy oficiálně oznamujeme dosažených hospodářských výsledků za uplynulé období, konstatovat, že strategie všech loňských investic se ukázala jako správná volba a cesta dobrým směrem. Skutečnost, že stanovený cíl týkající se tržeb za rok 2007 se nám podařilo nejen dosáhnout, ale i překročit, je hnacím motorem pro naše další aktivity a rozhodnutí plánovaná na rok 2008. Svůj podíl na tomto nemalém úspěchu má každý z našich zaměstnanců, a proto jim i touto cestou patří poděkování za jejich každodenní práci,“ komentoval výsledky Martin Kanda, ředitel společnosti Casablanca INT.
Stabilním pilířem v portfoliu produktů a služeb společnosti Casablanca INT je oblast housingových služeb. Strategie zaměřená na jejich rozvoj se v minulosti již několikrát vyplatila, naposledy při podzimním otevření nových prostor Telehouse centra, kdy z celkové kapacity 74 racků byla více než polovina vyprodána ještě před samotným otevřením a zbytek byl zaplněn do jednoho měsíce po něm. Casablancy se tak nedotklo ani lednové zvýšení cen služby ServerHousing, ke kterému musela přistoupit v souvislosti s celostátním zvyšováním cen energie a dalších vstupů. Nicméně investice do tohoto segmentu pokračují. „Na přelomu února a března byl uveden do ostrého provozu nový motorgenerátor PROGEN PP550SS s kapotáží SuperSilent, která zajišťuje maximální odhlučnění, o rozměrech 5105×1840×2785 mm a váze 6250 kg bez paliva. Spuštěním tohoto zařízení s kapacitou 550 kVA do provozu byla zhruba dvojnásobně navýšena kapacita zálohovaného napájení Casablanca Telehouse Centra. V současné době je motorgenerátor ve špičce zatížen na 50% svého objemu“, doplňuje technický ředitel společnosti Lubomír Pinkava.
„Naše společnost se neustále vyvíjí a roste, a tak máme zájem na zlepšování a realizaci nových možností, které přinesou výhody zejména našim zákazníkům. Proto jsme se mimo jiné rozhodli pro kompletní certifikaci ISO 9001:2000“, uvádí Martin Kanda. Certifikát byl udělen jako osvědčení o systému zajišťování kvality v organizaci v souladu s ISO 9001:2000, pro obor činnosti: poskytování serverhousingu, IT konektivity, připojení k Internetu, hlasových, datových služeb a správy sítí LAN; návrh a vývoj informačních systémů.
Casablanca věří, že všechny tyto skutečnosti přispějí k trvalému programu zkvalitňování péče o zákazníky, který se snaží společnost každodenně naplňovat, a přenesou ji opět o příčku výše v pomyslném žebříčku českých telekomunikačních společností.