Hlavní navigace

Centrum.cz: Jděte tam, kde rozumí, co chcete

[Tisková zpráva]

Sdílet

Centrum.cz: Jděte tam, kde rozumí, co chcete

Praha, 15. 9. 2004 – Internetový portál Centrum.cz spustil novou reklamní kampaň s podtitulem: „Jděte tam, kde rozumí, co chcete“. Zaměřuje se především na značku Centrum.cz ve spojitosti se základní službou portálu – vyhledávačem. Reklamní agenturou, která pro Centrum.cz kampaň zpracovala, je opět Leo Burnett Advertising.

Centrum.cz již více než rok vyvíjí vlastní vyhledávací technologii Morfeo, specializující se na český internet a specifika českého jazyka – například skloňování a časování. V letošním roce byl vyhledávač Centrum.cz dvakrát oceněn jako nejlepší vyhledávač pro český internet (časopisem Svět počítačů a serverem Technet.cz). Kvalitu vyhledávače oceňují i uživatelé – nárůst hledání za posledních 6 měsíců činí více než 100%.

Nyní bude vyhledávač Centrum.cz podpořen masivní reklamní kampaní v TV, tisku, rádiích i na internetu.

„Po jarní TV kampani, ve které jsme komunikovali velikost Centrum.cz – Prověřeno více než milionem uživatelů, přicházíme s kampaní na konkrétní službu. Vyhledávač se nám podařilo za posledních 15 měsíců posunout na špičku českého internetu, což ukazují i ocenění nezávislých odborníků. Jsme přesvědčeni, že je to nejlepší magnet Centra na nové uživatele.“ Komentuje způsob komunikace Oldřich Bajer z Centrum.cz.

Kampaň odstartovala další etapu v komunikaci Centrum.cz. Více vysvětluje Jana Bábíková, marketingová konzultantka Centrum.cz: „Pro uživatele je při výběru internetového portálu, stejně jako při výběru jiných služeb, důležitý vztah ke značce. Vybírá si na základě emocí, sympatií, stylu. Nechceme dělat kampaně, které v kontextu ostatních reklam zapadnou. Chceme dělat výraznou komunikaci značky, která bude zároveň uživatele motivovat k vyzkoušení našeho vyhledávače. Slogan „Jděte tam, kde rozumí, co chcete“ přesně vystihuje naší výhodu, zároveň člověka podvědomě nabádá k akci.“

Příklad použitých médií: TV Nova, TV Prima, Lidové noviny, Nedělní noviny, Hospodářské noviny, Rádio Impuls, Rádio City, Týden, Instinkt, CHIP. Televizní spoty, tiskové inzeráty i radiové spoty budou nasazeny ve vlnách od září až do konce roku.

Na kampani pracoval doslova „tým snů“ české reklamy:

Josef Havelka
Mark Wright
Basil Mina
Věra Česneková
Andrea Vránová
Martina Říhová

Reklamní agentura: Leo Burnett Advertising

Mediální agentura: MediaVest (Starcom MediaVest Group)

Kontakt:

Oldřich Bajer, jednatel Centrum.cz
Mobil: 737 213 503
E-mail:olda.bajer@net­centrum.cz

Centrum.cz (www.centrum.cz) je dynamicky rostoucí internetový portál, který je vůdcem trhu v oblasti poskytovaných služeb a využívání vlastních špičkových technologií.

Centrum.cz nabízí svým uživatelům vše, co mohou na internetu potřebovat, od pokročilého vyhledávání, bezpečného a kvalitního e-mailu, největšího chatu v ČR, možnosti vytváření vlastních webových prezentací až po velké množství aktuálních informací a služeb, jako jsou zpravodajství, finance, reality, auto, zábava, žena, slovníky atd.

Od září 2000 funguje slovenská verze portálu Centrum.sk.

Majiteli portálu Centrum.cz jsou Ondřej Tomek a Oldřich Bajer a společnosti Intel Capital a Baring Communications Equity.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).