Snahou je omezit zpoždění, ke kterému nevyhnutelně dochází při procesu vytištění, distribuce a doručení zprávy v klasické listinné podobě. Jediné, co pacient potřebuje, je připojení k internetu a vlastní e-mailová schránka, do které mu zpráva přijde.
„V centru naší pozornosti stojí klienti a naším strategickým cílem je vytvářet pro ně příjemné prostředí a k tomu nám pomáhá zapojení moderních informačních technologií. Odbourání zbytečné prodlevy mezi vytvořením a doručením zprávy šetří čas všech zúčastněných stran. Klient navíc může na e-mail pohodlně a okamžitě odpovědět, nebo jej efektivně předat dalším ošetřujícím lékařům. V neposlední řadě však jde i o významnou úsporu finančních prostředků na distribuci zpráv. Takto ušetřený čas zaměstnanců a náklady, které nejsou nevýznamné, můžeme využít k dalšímu zlepšování kvality našich služeb klientům“, říká MUDr. Pavel Vlašín, vedoucí lékař Centra prenatální diagnostiky.
Na implementaci nového systému distribuce laboratorních výsledků Centrum prenatální diagnostiky v Brně spolupracovalo se společností ecommerce.cz, a.s.