ČERSTVÁ POVÝŠENÍ V DISCOVERY NETWORKS CENTRAL EUROPE

[Tisková zpráva] Praha, 25. června 2009 – V reakci na svůj dynamický růst Discovery Networks Central Europe (DNCE), divize přední světové mediální společnosti zaměřené na populárně naučné programy Discovery Communications, oznamuje změny ve struktuře oddělení prodeje reklamy a programového oddělení v regionu.

Sdílet

Změny obnáší několik povýšení, nové reportovací linie a rovněž rozšíření kompetencí pro některé manažery této společnosti.

Katarzyna Kieli, General Manager, DNCE, ke změnám říká: „Vytvářením nových struktur dáváme najevo, že expanzi firmy bereme vážně, že se soustředíme na rozvoj všech našich trhů a zdůrazňujeme potřebu lokalizovat a přispět k větší pružnosti v rámci organizace. Jsem přesvědčená, že všechny tyto změny nám umožní lépe reagovat na divácké potřeby a ještě efektivněji komunikovat s našimi obchodními partnery.” Basia Bilinska, která v současné době zastává místo Channel Manager Discovery Historia, byla povýšena na Channel Director Poland. Od 1. července bude zodpovědná za řízení portfolia všech kanálů, jakož i za celkový provoz kanálů v Polsku včetně kanálu Discovery Historia, který se v rámci nedávné akvizice stal součástí portfolia DNCE.

Magda Szczawinska, která v současné době zastává místo On-Air Creative Director, DNCE, byla povýšena na Channel Manager Hungary, Czech Republic and Slovakia. Od 1. července bude zodpovědná za rozvoj portfolia na těchto třech primárních trzích. Basia a Magda budou rovněž zodpovědné za programovou skladbu, celkovou pozici značky a její viditelnost na specifických trzích, komunikaci mimo vysílání včetně marketingových a PR aktivit, dále také aktivit ve vysílání, které budou na každém trhu plně lokalizovány pro zvýšení místního významu značky a zlepšení komunikace s diváky. Ve struktuře společnosti budou Basia a Magda přímo podřízené Leszku Zaborowskému, Director of Channels, DNCE.

Wojciech Walczak, v současné době On-Air Creative Producer, Discovery Historia, byl povýšen na On-Air Manager Poland a v nové struktuře tohoto kanálu bude zodpovědný přímo Basii Bilinské.

Sylwester Molenda, který v současné době zastává pozici Channel Manager Poland and Hungary, DNCE, bude povýšen do pozice Research Insight and Innovation Director. Od 1. července bude zodpovědný za veškerý výzkum DNCE, obchodní rozvoj založený na strategii a cílech společnosti, rozvoj porozumění divákům v regionu a za předávání poznatků o divácké obci a inovacích na všechny obchodní pozice, od prodeje až po řízení jednotlivých kanálů. Sylwester se zapojí do činnosti regionálního manažerského týmu a ve struktuře společnosti bude jeho přímým nadřízeným Kasia Kieli, General Manager, DNCE.

V Discovery Media, značce vytvořené v rámci struktur firmy Discovery Networks v Polsku a pověřené prodejem inzerce kanálů Discovery, Cartoon Network a Boomerang, byl Patryk Piputa povýšen do pozice Sales Director Poland. Jeho nadřízeným bude nadále Dorota Żurkowska-Bytner, Regional Ad Sales Director, DNCE.

Dále byli povýšeni Sylwia Korycka a Marcin Łukasiewicz na pozici Sales Manager a Anna Tomaszewska na pozici Account Manager. Pawel Samerek vstoupil do firmy na pozici Research Executive.

K Discovery se také přidala Marlena Chrząszcz jako Affiliate Sales Account Manager, která bude zodpovědná za distribuci programového portfolia společnosti Discovery provozovatelům kabelových sítí a satelitním platformám v Polsku, jakož i za dlouhodobou spolupráci s přidruženými partnery. Podřízená je Karolu Bekovi, Senior Affiliate Sales Manager Poland, Czech Republic and Slovakia, DNCE.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).