Z výzkumu dále vyplynulo:
- Nejpreferovanějším kanálem mobilní reklamy jsou SMS zprávy, které zasílá inzerent přímo zákazníkům – preferuje je 77% z nich.
- Zákazníci by měli největší zájem o příjem mobilní reklamy z oblasti módy (52%), hudby a filmu (48%) a mobilních komunikací (45%).
- 71% zákazníků by reklamní SMS přijímalo bez jakéhokoli benefitu, pokud by se jednalo o reklamu, ktera by odpovídala jejich zájmu, nebo by se týkala přímo jejich oblíbené značky.
- 29% zákazníků by za příjem reklamních SMS očekávalo benefit v podobě 1–2 SMS zdarma.
- 61% zákazníků by chtělo dostávat reklamu do svého mobilního telefonu na základě své aktuální polohy.
- 63% zákazníků by chtělo dostávat reklamu do svého mobilního telefonu na základě svého místa bydliště.
Výzkum realizoval Vodafone ve spolupráci s agenturou Millward Brown v průběhu ledna a února 2008 na reprezentativním vzorku 400 zákazníků všech mobilních operátorů v ČR ve věku 20–40 let.