Významnou částí obsahu „nových“ Českých médií bude interaktivita, díky které si čtenáři budou moci bezplatně objednat například newsletter ze světa médií a politiky. Přehledy zpravodajských výstupů budou dostupné v nové rubrice Rádio ČM, která bude tvořena audiozpravodajstvím formou podcastu. Tyto výstupy budou připraveny, pro efektivnější vyhledávání, také v textové podobě. Textové přepisy budou dostupné také k jednotlivým pravidelným víkendovým videím.
Česká média v souvislosti s redesignem svých webových aktivit navázala spolupráci s dvojicí svých bývalých členů redakce. Od poloviny září 2010 se na činnosti serveru podílí Radim Hreha a Jan Bohdal.
Radim Hreha (57) stál u zrodu internetového deníku Česká média na přelomu let 2001 a 2002. Později zastával funkci ředitele společnosti Česká média. Na jaře v roce 2006 zastával funkci vedoucího sekretariátu generálního ředitele České televize (ČT). Poté se na roční období stal generálním ředitelem Slovenské televize (STV). V oblasti médií zůstal také po odchodu ze Slovenska. Pracoval jako obchodní zástupce pro východní Evropu společnosti Visual Connection, nyní KIT Digital. V roce 2009 úspěšně kandidoval na funkci generálního ředitele České tiskové kanceláře (ČTK). Díky nejasným právním krokům mu však nebyl umožněn nástup do výkonu funkce a spor nyní řeší soud.
Jan Bohdal (31) v roce 2002 pracoval krátce jako externí redaktor Českých médií na částečný úvazek, později pracoval v tělovýchově a soukromě podnikal v oblasti IT. Na začátku roku 2006 převzal funkci šéfredaktora Českých médií, kterou vykonával až do března 2009. Od začátku dubna 2009 do poloviny srpna 2010 vykonával funkci člena Rady České tiskové kanceláře (ČTK), kterou opustil také po nesouhlasu s neprůhlednými praktikami tohoto kontrolního orgánu. Paralelně se věnoval svým podnikatelským aktivitám v oblasti IT.