Hlavní navigace

Česká miss 2011 startuje na obrazovkách Televize Prima

[Tisková zpráva] S informacemi o tom, jak se přihlásit do České Miss 2011, se budou v castingových výzvách od středy 3. 11. pravidelně setkávat diváci Televize Prima. Vůbec poprvé se v upoutávce na nový ročník České Miss objeví i ředitelka soutěže Michaela Maláčová. Režie castingových upoutávek se ujal talentovaný režisér Jakub Hussar, který v roce 2009 získal prestižní ocenění za reklamu – bronzového lva ve světové soutěži Cannes Lions 2009.

Sdílet

Spolu se změnou hlavního mediálního partnera, tedy vysílací televizní stanice, se mění i přístup, jímž tvůrci pořadu oslovují dívky, aby se pokusily stát tou jedinou Českou Miss. Castingová upoutávka vznikla ve strahovských ateliérech, kde pro účely natáčení vyrostla „policejní výslechová místnost“, inspirovaná populárními detektivními seriály ze zahraničí. „S jednoduchým nápadem dívek s cedulkami na policejní stanici přišel producent Jiří Kratěna, myšlenku jsem rozvedl a spojil síly se svým oblíbeným mladým kameramanem Tomášem Jelínkem. Stvořili jsme čistý, filmově vyhlížející spot, který by měl dívky odlehčenou formou navnadit k přihlášení do soutěže,“ říká režisér Jakub Hussar.

Dívky se mohou hlásit prostřednictvím www.ceskamiss.cz. Uvedou své jméno a datum narození, následně dostanou odpověď s potvrzením své registrace, se kterým půjdou na některý z castingů. Ty proběhnou:

  • 21. listopadu od 9 hodin v Ostravě v hotelu Mamaison Hotel Imperial, Tyršova 6
  • 22. listopadu od 9 hodin v Brně v Best Western Premier Hotelu International, Husova 16
  • 23. listopadu od 9 hodin v Plzni v Parkhotelu, U Borského parku 31
  • 25. listopadu od 9 hodin v Praze v hotelu Clarion Congress Hotel Prague, Freyova 33, Praha 9 – Vysočany

Dívky, které se rozhodnou na poslední chvíli, budou moci přijít na casting rovnou a zaregistrovat se přímo na místě.

Informace o dění kolem České Miss 2011 najdou uchazečky i televizní diváci nejen na oficiálních webových stránkách www.ceskamiss.cz, ale i na Facebooku.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).