Hlasování o cenách Dobrá značka probíhalo v 16 evropských zemích a zúčastnilo se ho 131 000 respondentů. V České republice bylo letos poprvé použito on-line hlasování. Přes očekávanou výraznou účast mladé generace Česká televize opět zvítězila. V současné době přitom na území České republiky vysílá zhruba 70 česky mluvících stanic.
Cenu Dobrá značka převzal mluvčí České televize Ladislav Šticha: „Pro Českou televizi je tato cena dobrým signálem, že v České republice má stále smysl dělat televizi veřejné služby. Jsme rádi, že hlas čtenářů a diváků je úplně jiný než obraz vytvářený některými médii,“ uvedl po skončení slavnostního ceremoniálu.
Prestižní ocenění, které řada firem využívá i ve svém marketingu, získal také Český rozhlas.
V rámci celoevropského hlasování se respondenti také vyjadřovali k důvěryhodnosti povolání. Nejhůře napříč Evropu dopadli politici, kteří získali v průměru pouhých 8 % hlasů. V České republice pak dopadli ještě hůř, když jim důvěru dalo jen pouhé 1 % dotázaných. Naopak s drtivou převahou zvítězili hasiči, kteří mají v Evropě podporu 92 % účastníků hlasování a 97 % získali v ČR. Na dalších místech se umístili piloti a zdravotní sestry.