Česká televize nově soustřeďuje všechna dosavadní spojení, kterými diváci s ČT komunikovali, do jediného Diváckého centra, kde budou vyřizovány veškeré telefonické, písemné a e-mailové ohlasy veřejnosti. Oproti dřívějším dvěma pracovnicím oddělení Kontakt s divákem je nyní připraveno osm operátorů, odborně proškolených a vybavených kvalitní technikou. Provozní doba, po kterou mohou být diváci v interaktivním kontaktu s Českou televizí, se rozšiřuje na 7.30 – 20.00 hod., včetně víkendů a svátečních dní. Služby poskytujeme v českém i anglickém jazyce.
Diváci se dovolají na snadno zapamatovatelné telefonní číslo 2 6113 6113 (cena hovoru odpovídá ceně volání na pevnou linku dle tarifu příslušného operátora), elektronická adresa je info@ceskatelevize.cz
Poštovní adresa je:
Divácké centrum
Česká televize
Kavčí hory
140 70 Praha 4
Nové divácké centrum přinese zlepšení komunikace s diváky nejen navenek, ale i uvnitř České televize. Pracovníci Diváckého centra zodpovědí kvalifikovaně každý dotaz, který obdrží. K dispozici budou mít komplexní databázi informací ČT. Nová technologie centra zjednodušuje práci operátorů a snižuje čas strávený nad zjišťováním jednotlivých informací.
Na přípravě Diváckého centra spolupracovala Česká televize s kolegy z rakouské televize ORF a využila jejich mnohaletých zkušeností v této oblasti.
„Zřízení specializovaného Diváckého centra je pro Českou televizi především investicí do kvalitnější a efektivnější komunikace s našimi diváky. A o ně nám jde především,“ říká generální ředitel ČT Jiří Janeček. Nový princip interaktivní komunikace umožní České televizi také přesnější a komplexnější analýzu dotazů a ohlasů diváků na její pořady a pomůže tak předávat souhrn diváckých reakcí konkrétním pracovištím nebo tvůrcům České televize.