Hlavní navigace

Česká televize získala ocenění Superbrand 2006

[Tisková zpráva] Generální ředitel České televize Jiří Janeček převzal za Českou televizi ve čtvrtek 1. března t. r. diplom potvrzující statut Supebrand České republiky 2006. Jako jednu ze 100 nejvýznamnějších značek v ČR, kterým tento titul zaslouženě náleží, zvolila odborná porota Českou televizi z více než 200 hodnocených značek.

Sdílet

Pro zařazení ČT do této exkluzivní skupiny hlasovala nezávislá porota, složená z odborníků – předních českých i světových osobností brandingu – reprezentujících nejenom média, ale i společnosti jako například Teléfonica O2 ČR, Coca-Cola, Pivovary Staropramen, ING Bank N.V., Tesco Stories ČR nebo Karlovarské minerální vody. Tím, že byla Česká televize zvolena za Supebrand, splnila podmínky zařazení do programu Supebrand České republiky 2006. Tato nominace svědčí o výjimečnosti značky.

Branding je obor zabývající se postupy, které slouží k budování a posilování obchodní značky. Organizace Supebrand je již přes 20 let globálně uznávanou autoritou v této oblasti a její program je úspěšný ve více než padesáti zemích světa. V České republice působí od roku 2004. Cílem projektu je rozvíjet oblast brandingu, vyzdvihovat výjimečné značky a dále je zviditelňovat. V každé zemi je sestavena dobrovolná nezávislá porota odborníků, která uděluje statut Superbrand pouze těm značkám, jež si podle jejího názoru ocenění zaslouží. Oceněné značky jsou pravidelně prezentovány nejen v mezinárodně vydávaných publikacích Supebrand – Průvodce některými významnými značkami České republiky, ale také na celosvětových webových stránkách. Mezi takto oceněné značky v dřívějších letech patří např. firmy Škoda, Baťa, SONY nebo BMW.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).