Hlavní navigace

České finále v počítačových hrách v Electro Worldu má vítěze

[Tisková zpráva] Společnost Electro World, největší elektroobchod u nás, vítěz ankety „Obchodník roku elektro“ pro rok 2007, hostila 20. září české finále hráčů v počítačových hrách, vítězi se stali: Martin Hušák – Warcraft 3 (PC), Peter Mátyás – NFS: ProStreet (PC), Roland Čaprnka – FIFA 08 (PC), Petr Šebek – C&C3: Kane’s Wrath (PC), Jakub Sedláček – Guitar Hero 3 (Xbox 360), David Šmejkal – PGR4 (Xbox 360) a Lukáš Landštofl – Virtua Fighter 5 (Xbox 360). Všichni hráči se zúčastní celosvětového finále v Německu.

Sdílet

Finálové klání probíhalo v jedné z největších prodejen Electro Worldu v České Republice, konkrétně v Praze Černém Mostě. Podle generálního ředitele společnosti Electro World Jiřího Klíčníka se samotné konání akce podařilo úspěšně zkombinovat s provozem prodejny na Černém Mostě: „Výhercům samozřejmě gratulujeme a budeme držet palce na světovém mistrovství v Německu. Spolupořádat takovou akci byla pro nás nová zkušenost. Každopádně jsme ukázali mladým lidem, že Electro World má ve své široké nabídce špičkové herní sestavy, kvalitní monitory, notebooky a herní příslušenství včetně her.“

O společnosti Electro World
Electro World je jeden z největších řetězců zaměřených na prodej elektroniky a elektrospotřebičů v České republice. Na český trh vstoupil v říjnu 2002 fenomenálním otevřením prodejny na Zličíně v Praze. Nyní má ve střední Evropě 33 prodejen, v České republice 17, v Maďarsku 9 a Polsku 7. V České republice a Maďarsku také internetové obchody.

Do skupiny DSGi patří vedle značky Electro World také tradiční prodejny jako PC World, Currys a Dixons.co.uk ve Velké Británii a Irsku, Elkjøp v severní Evropě, UniEuro v Itálii, Kotsovolos a Electro World v Řecku, Electro World v Turecku, PC City ve Francii, Itálii, Španělsku i Švédsku, nebo internetový obchod Pixmania.com po celé Evropě. V současné době provozuje DSGi ve 29 zemích více než 1300 klasických či internetových obchodů a zaměstnává téměř 40 000 osob. V obchodech patřících do skupiny DSGi přitom každoročně nakupuje přes 100 milionů zákazníků.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).