„Jsme rádi, že se nám daří v segmentu státní správy získávat významné klienty, ke kterým Národní památkový ústav rozhodně patří. Snažíme se každému novému klientovi nabídnout služby šité na míru za co nejlepších podmínek,“ říká Tomáš Linhart, Manažer prodeje pro zákazníky z veřejné správy.
„Nabídka Vodafonu byla pro Národní památkový ústav v rámci veřejné zakázky nejvýhodnější a znamená pro nás významné snížení nákladů,“ uvedl Ing. Josef Pavlíček provozně ekonomický náměstek Národního památkového ústavu.
Vodafone nabízí úspěšně své telekomunikační služby v pevné a mobilní síti od nejmenších obcí přes regionální správu až po ministerstva a další úřady s celostátní působností.
O Vodafone Czech Republic
Mobilní operátor Vodafone Czech Republic je od roku 2005 součástí jedné z největších telekomunikačních skupin na světě Vodafone Group. V České republice v současnosti poskytuje služby pro více než tři miliony zákazníků. Od roku 2007 poskytuje společnost pod názvem Vodafone OneNet komplexní telekomunikační služby (hlasové i datové služby v pevné a mobilní síti) firemním zákazníkům jak ze soukromého, tak veřejného sektoru.
O Národním památkovém ústavu
Národní památkový ústav je odbornou a výzkumnou organizací státní památkové péče s celostátní působností. Je státní příspěvkovou organizací ve smyslu platného zákona o státní památkové péči (zák. č. 20/1987 Sb., ve znění pozdějších novel) řízenou ministerstvem kultury. Hlavními činnostmi Národního památkového ústavu jsou odborné a metodické činnosti usměrňující péči o památky ve vlastnictví a správě jiných subjektů a o památkově chráněná území a dále péče o soubor zpřístupněných kulturních památek, zejména státních hradů a zámků, které jsou v přímé správě Národního památkového ústavu. Mimo to také poskytuje metodickou pomoc dalším vlastníkům zpřístupněných památek.