„České domácnosti oslovíme nabídkou srovnatelnou s tím, na co jsou zvyklí zákazníci na vyspělých trzích starých zemí Evropské unie,“ řekl dnes Miroslav Semrád, ředitel marketingu společnosti Radiokomunikace a.s. Společnost se podle něj jako první v České republice odhodlala do svého produktu Premium Telefon zahrnout ADSL připojení 64 kb/s zdarma. Bez omezení lze také volat do všech pevných sítí v rámci České republiky, pokud hovor nepřekročí délku 30 minut. V závislost na zvolené variantě služby Premium Telefon mohou zákazníci ušetřit na volání do mobilních sítí až 7% a do zahraničí až 33%, resp. v případě USA, Velké Británie a Irska až 41%.
Celkový počet zákazníků ČRa v současné době přesáhl 450 000, z toho domácnosti tvoří 88%. Na rezidentním trhu tak mají Radiokomunikace po roce od vstupu do tohoto segmentu tržní podíl 19%. Společnosti se také daří rychle zvyšovat pokrytí prostřednictvím vlastní sítě budované na základě zpřístupnění místních smyček (tzv. LLU). Z celkového počtu 3,4 miliónu pevných linek v České republice už 38% pokrývá vlastní síť Českých radiokomunikací. Na trhu všech „unbundlovaných“ linek mají ČRa podíl 34%. „Ve druhém čtvrtletí letošního roku instalovaly 69% všech nově prodaných LLU České radiokomunikace,“ pokračoval Miroslav Semrád. V současné době tak mají Radiokomunikace 7 600 zákazníků na zpřístupněných místních smyčkách. Celkový počet širokopásmových přípojek přesáhl 13 000.
K 1. září došlo také ke sjednocení tarifů v nabídce hlasových služeb ČRa po převzetí Tele2. Nová nabídka byla koncipována na základě srovnání nejvýhodnějších původních parametrů a cen obou společností. „V rekordním čase jsme tak splnili slib, který jsme dali v červnu tohoto roku, totiž nabídnout původním zákazníkům Tele2 výhodnější služby na vlastních sítích Českých radiokomunikací,“ doplnil Miroslav Semrád.
„Naše nová nabídka se však nezaměřuje pouze na domácnosti. Ucelené portfolio služeb máme tradičně pro všechny segmenty trhu,“ sdělil Ing. Jaromír Charvát, ředitel úseku telekomunikačních služeb.
Rozšíření firemní strategie odpovídá i nová vizuální tvář firmy. Na základě důkladné analýzy marketingových potřeb Českých radiokomunikací došlo ke konsolidaci všech tří dosavadních značek, jež Radiokomunikace provozovaly (České radiokomunikace, Bluetone a Tele2). Jejím výsledkem je nová korporátní identita společnosti. Nový agresivnější brand má za cíl vyjádřit vedle stávajících hodnot spojených se značkou Radiokomunikace a.s. – tedy síly, stability a tradice – také atributy převzaté ze zanikajících značek Bluetone a Tele2 – důraz na technologickou vyspělost, vstřícnost a férový přístup k zákazníkům.