Centrála společnosti Žabka a první prodejna na Praze 1 byly zprovozněny v březnu, v průběhu května a června se pak chystá otevření dalších prodejen. Do konce roku 2008 plánuje Žabka vybudovat v Praze a okolí celkem 50 prodejen.
„Technologie MPLS je ideálně využitelná pro složitou infrastrukturní síť s mnoha přístupovými body. Obchodní i servisní týmy Českých Radiokomunikací mají s tímto řešením ty nejlepší zkušenosti a je vidět, že jej oceňují stávající i noví zákazníci,“ říká David Mašát, výkonný ředitel pro obchod a marketing Českých Radiokomunikací. „Služba Business e-Call je pak třešničkou na dortu, která našim zákazníkům nabízí úsporné a vysoce kvalitní telefonní služby, které jsou přizpůsobeny jejich individuálním potřebám. Klienti si navíc mohou sami konfigurovat řadu parametrů telefonních služeb podle svých potřeb,“ pokračuje Mašát.
Síť prodejen Žabka vznikla v Polsku, kde v současnosti existuje více než 1900 poboček. V létě 2007 tento řetězec koupila investiční skupina Penta, která se rozhodla s konceptem Žabky expandovat – nejprve na český trh, následovat by mělo Slovensko.