Výrobce nealkoholických nápojů se rozhodl využít v online reklamní kampani na řadu Aquila Tea.m moderních komunikačních nástrojů, které dávají k dispozici digitální média. Projekt, který pro značku připravila agentura OgilvyInteractive, spojuje všechny komunikační kanály v jednom bodě – tím jsou stránky Aquilateam.cz. Ústředním tématem kampaně je tanec ve smyslu claimu „Roztančete Česko! Cestu, tancuj a získej 50 tisíc Kč.“ Těžištěm kampaně je soutěž o nejatraktivnější video natočené a poslané přes mobilní telefon nebo počítač. Výhrou jsou peněžité částky a přehrávače iPod shuffle.
V kampani bylo využito nástroje Facebook Connect, který integruje rozhraní microsite s facebookovým profilem. „Lidé na Facebooku nemusí zvlášť vstupovat na svůj profil, ale mohou být přímo aktivní rovnou ze stránek Aquila Tea.m,“ vysvětluje Dominik Hrodek, Marketing & Strategy Director OgilvyInteractive, a dodává, že „pomocí tzv. mashupu byla propojena jednotlivá internetová rozhraní a nástroje zahrnující i Google mapy.“ Propojeně mohou komunikovat uživatelé Facebooku a YouTube. Prostřednictvím YouTube vložená videa – i s jejich komentáři – jsou k vidění na microsite. Zapojeny jsou Google mapy, které v kampani slouží k přiřazení uživatelsky generovaných videí do místa vzniku či bydliště autora videa.
Zároveň běží masivní podpora, která primárně zahrnuje komunikaci prostřednictvím portálu Líbímseti.cz a rozesílky direct emailů. Soutěž je také propagována na obsahově podobných serverech, soutěžních webech a PPC ve Facebooku. Během prvního kola (tedy za 14 dní) bylo nahráno okolo 40 uživatelských videí.
Internetová kampaň realizovaná OgilvyInteractive koresponduje s nadlinkovými aktivitami, například v TV.
Několik čísel k probíhající kampani:
- Celkově zatím došlo k zobrazení 48 384 stránek, které vygenerovalo 12 982 reálných uživatelů
- V průměru si každá návštěva prohlédla 3,2 stránky
- Průměrně strávila každá návštěva na webu 2 minuty a 12 vteřin. Téměř třetina návštěv na webu stráví čas v rozmezí od jedné do deseti minut