Podle ředitele společnosti Ataxo, Pavla Doležala, se již spuštění AdSense v češtině odrazilo ve vzrůstu návštěvníků, které PPC kampaně přivádějí na stránky. “V lednu 2007 jsme pomocí PPC kampaní přivedli svým klientům rekordní počet návštěvníků. Spuštění českého AdSense na tom určitě mělo významný podíl.” Pro Ataxo to pak znamenalo také mezník v rozvoji firmy. “Podařilo se nám dosáhnout k magické hranici 1.000.000 návštěvníků získaných za jeden měsíc v PPC kampaních,” doplňuje Doležal.
Google AdSense umožňuje inzerovat přímo na relevantních webových stránkách. Před uvedením jeho české verze počátkem prosince 2006 se české reklamy zadané do reklamního systému Google AdWords zobrazovaly pouze vedle výsledků vyhledávání Google. Spuštění AdSense v češtině proto přineslo znatelný nárůst reklamního prostoru pro PPC, tedy pro reklamu placenou za kliknutí. Reklamu zadanou v Google teď navíc vidí i uživatelé, kteří k vyhledávání Google nepoužívají.
Společnost Ataxo s.r.o. se již několik let úspěšně profiluje na středoevropském trhu služeb v oblasti řízení a vytváření vztahů se zákazníky pomocí internetu. Za tuto dobu vybudovala velice stabilní základnu, převyšující tři tisíce klientů. Mnoha firmám rovněž poskytuje v oblasti internetu kompletní servis, od tvorby a správy www stránek až po vedení PPC kampaní, SEO a marketingovou optimalizaci webu.