Uživatelé si prohlížejí více stránek a tím shlédnou i větší počet reklam. Statistika zároveň dokládá, že stále dochází k nárůstu počtu zobrazení reklamních upoutávek. V prosinci si lidé na serverech v rámci sítě Billboard.cz prohlédli 795 173 188 internetových reklam. „V lednu 2006 se na těchto webech zobrazila přibližně jedna miliarda internetových reklam. Ve srovnání s prosincem tedy došlo k nárůstu zhruba o 200 milionů,“ říká technický ředitel Michal Matula z firmy Internet Billboard, která provozuje systém Billboard.cz. Rozdíl mezi prosincem a lednem je přesně 236 108 188 milionů.
Členy sítě Billboard.cz je celkem 24 967 serverů a webových stránek, které provozují jednotlivci i firmy. Mezi členy naleznete také známé servery a portály, jako je auto.cz, centrum.cz, iDnes.cz a mnoho dalších. Do systému Billboard.cz se může zapojit zdarma každý, kdo vlastní webovou stránku. Jakmile nově registrovaný uživatel vloží do svých internetových stránek vygenerovaný kód, začnou se na jeho webu zobrazovat grafické upoutávky na cizí webové stránky. Zároveň se upoutávky tohoto uživatele zobrazují na jiných internetových stránkách. „Celý systém funguje na principu výměny. Uživatel vlastní webové stránky například o rybaření. Zobrazuje na svých stránkách cizí reklamu a naopak na jiných webech se objevuje reklama na jeho stránky,“ vysvětluje princip Michal Matula. Weby zapojené do výměnné reklamní sítě Billboard.cz navštíví průměrně 4 500 000 unikátních uživatelů měsíčně.