Hlavní navigace

Český rozhlas reaguje na společné prohlášení Regie Radio Music, Media Marketing Services a Asociace provozovatelů soukromého vysílání k vypsanému výběrovému řízení na „Prodej reklamního prostoru Českého rozhlasu“

[Tisková zpráva] V reakci na Společné prohlášení Regie Radio Music (RRM), Media Marketing Services (MMS) a Asociace provozovatelů soukromého vysílání (APSV) k vypsanému výběrovému řízení na „Prodej reklamního prostoru Českého rozhlasu“ konstatujeme následující:

Sdílet

Český rozhlas (ČRo) bere zmíněné prohlášení na vědomí a považuje jej za akt vyjadřující názor zájemce o tuto zakázku. Přesvědčení vedoucí zájemce k neúčasti v zadávacím řízení Český rozhlas vnímá jako svobodné rozhodnutí zájemce. Podmínky stanovené Českým rozhlasem ve veřejné zakázce na prodej reklamního prostoru Českého rozhlasu korespondují požadavkům a potřebám zadavatele založených na dosavadních zkušenostech, které jsou legitimní i s ohledem na vývoj trhu v dané oblasti. Vzhledem k tomu, že veřejná soutěž je v běhu a termín pro odevzdání nabídek končí až 5. října, nepovažuje Český rozhlas za vhodné při respektování základních zásad zákona o veřejných zakázkách se v tuto chvíli k uvedenému prohlášení detailněji vyjadřovat. Český rozhlas však konstatuje, že tato veřejná zakázka byla – narozdíl od podobné soutěže z roku 2005 – vypsána mnohem volněji umožňující naopak otevřenou soutěž všech potenciálních dodavatelů na trhu.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).