Soutěž Zlatý středník hodnotí a oceňuje firemní periodické a neperiodické publikace určené k reprezentaci společnosti či prezentaci výrobků či služeb vůči zákazníkům, obchodním partnerům nebo zaměstnancům.
V poslední době jde již o několikáté ocenění, které na poli hodnocení úrovně Český rozhlas obdržel. Vedle již zmíněného Zlatého středníku, byl v minulých dnech Český rozhlas znovu oceněn společností Reader´s Digest Výběr jako nejdůvěryhodnější rádio certifikátem Dobrá značka 2007 a opakovaně i oceněním CZECH TOP 100. V této anketě obsadil Český rozhlas 1. místo ve své kategorii.
„Všechna tato ocenění jsou velmi potěšujícím, ale i logickým vyústěním stále se zvyšujícího kreditu Českého rozhlasu v očích i uších veřejnosti. Jsme velmi rádi, že i odborníci nyní ocenili toto naše snažení,“ řekl v reakci na poslední ocenění výkonný ředitel Josef Havel.