Český rozhlas zodpověděl za tři dny tisíce dotazů spojených s novou výší poplatků

[Tisková zpráva] [Praha 5. 10. 2005] Tisíce dotazů spojených s říjnovým zvýšením rozhlasových poplatků vyřešil od začátku tohoto týdne ekonomický úsek Českého rozhlasu. "Posluchačům jsme již dopředu vyšli vstříc, od října jsme proto personálně rozšířili dosavadní kontaktní místo reagující na telefonické podněty či na požadavky z Internetu," vysvětli dnes Zdeněk Vodsloň z ekonomického úseku Českého rozhlasu.

Sdílet

Počty dotazů jsou v posledních dnech zcela rekordní. Pouze za první říjnový víkend svůj dotaz či požadavek na změnu registrace a dalších údajů zaslalo 450 osob. Ani další dny se rozhodně neblížily běžnému průměru 30 podnětů denně. Za pondělí a úterý se přihlásilo do evidence prostřednictvím Internetu přes 1200 nových poplatníků, doplnil Vodsloň. Rekordní počty doplnilo bezmála 800 volajících. Ani středa nebyla výjimkou, do dnešní čtrnácté hodiny pracovníci Českého rozhlasu reagovali na 300 dotazů.

Český rozhlas proto stále posiluje především elektronickou komunikaci. Uživatelé Internetu mají k dispozici zvýšenou kapacitu serveru, který obslouží větší nápor posluchačů.

Základní informace k novému zákonu upravujícímu rozhlasové poplatky a jejich placení včetně nejčastěji kladených otázek a řešení základních situací jsou k dispozici na www.rozhlasove­poplatky.cz, k dispozici je rovněž telefonní linka 22 155 3636.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).