Praha 30. listopadu 2009 – Mimořádný úspěch zaznamenalo v sobotu 28. listopadu 2009 v prime time vyhlášení výsledků ankety Český slavík Mattoni 2009, jehož přímý přenos na obrazovkách televize Nova dosáhl v cílové skupině D 15–54 podílu na sledovanosti 56,02 %. V cílové skupině D 15+ si ho nenechaly ujít 2 180 tisíc diváků. Ve srovnání s předchozím ročníkem zaznamenal v cílové skupině D 15–54 vzestup podílu na sledovanosti o 10 procentních bodů. Pozornost diváků si nadále udržuje skupina Nova jako celek. Hlavní vysílací kanál Nova a filmový kanál Nova Cinema dosáhly společně v 48. programovém týdnu v prime time v cílové skupině D 15–54 podílu na sledovanosti 51,41 %.
Tradiční pozornost si udržela i populární mezinárodní pěvecká soutěž Česko Slovenská SuperStar – nedělní díl, který se nesl v duchu MTV, dosáhl v cílové skupině D 15–54 podílu na publiku téměř 56 %.