„Mnoho firem přijde o své zákazníky jenom proto, že se jejich zákazníkům nepodaří dovolat do podniku třeba ani na třetí pokus. Poté si raději najdou jiného dodavatele,“ uvedl Jiří Jech, ředitel pro prodej korporátnímu segmentu ČESKÉHO TELECOMU. „Výsledkem auditu příchozích hovorů je snížení počtu nepřijatých hovorů, optimalizace a následné vyvážení zátěže jednotlivých pracovišť, což vede k vyšší efektivitě,“ doplnil.
Služba Audit příchozích hovorů nemusí být jednorázová. Kontrolovat situaci ve firmě ČESKÝ TELECOM umožňuje průběžně prostřednictvím internetového Zákaznického portálu, kde jsou zákazníkům k dispozici denně aktualizovaná vyhodnocení. Zpracovávány jsou přitom dva základní druhy těchto reportů, oba ve čtyřech časových úrovních – hodinové, denní, týdenní a měsíční.
Základní cena Auditu příchozích hovorů je 1 500 Kč bez DPH, pro více telefonních čísel poskytuje ČESKÝ TELECOM množstevní slevy.