ČESKÝ TELECOM PŘINÁŠÍ NONSTOP VOLÁNÍ, SJEDNOCUJE HOVORNÉ V RÁMCI REPUBLIKY A ZLEVŇUJE VOLÁNÍ NA MOBILY

[Tisková zpráva] Nonstop, tedy 24 hodin denně a 7 dní v týdnu, mohou nyní volat všichni zákazníci ČESKÉHO TELECOMU, kteří si objednají nový tarif Telefon Nonstop. Společnost jej dnes představila spolu s dalšími novinkami z oblasti hlasových služeb. Úsporu na volání až 53 % přináší například sjednocení dálkového hovorného s místním. Volání do mobilních sítí zlevní pro všechny tarify, a to až o 28 %. Dochází také k celkové úpravě podmínek stávajících tarifů a rovněž ke zjednodušení účtování vytáčeného internetu.

Sdílet

„Těší nás, že nyní svým zákazníkům můžeme nabídnout skutečně téměř neomezená volání. Tarify Telefon Volno a Telefon Volno Plus, se kterými je již přes rok možné volat zdarma mimo špičku, si oblibu získaly hned po svém zavedení. Jejich uživatelé nyní mimo špičku volají svobodně a výrazně více co do počtu volání,“ uvedl Simon Burckhardt, výkonný ředitel pro prodej a marketing rezidenčnímu segmentu a doplnil: „volání za paušál po celých 24 hodin denně je jen logické pokračování současného trendu. V souladu s ním jsme upravili také stávající cenové tarify, včetně měsíčních poplatků, hovorné a zdokonalili celou řadu doplňkových služeb.“

Od dubna 2006 zlevnil ČESKÝ TELECOM hovorné do mobilních sítí (zavedením pásma mimo špičku se zvýhodněnými cenami) a sjednotil cenu pro místní a dálková volání. Zákazníci tak již několik dní telefonují za stejnou – nižší – cenu v rámci jednoho města, zrovna tak jako z jednoho konce republiky na druhý. Objednávat si mohou rovněž neomezená volání v pevné síti za paušál s tarifem Telefon Nonstop.

Razantní snížení hovorného a zavedení neomezeného volání za paušál ČESKÉMU TELECOMU umožnila celková restrukturalizace stávajících tarifů včetně cen za měsíční používání telefonní linky. Ty budou upraveny v průběhu května 2006. Nejvíce změn zákazníci zaznamenají u cenového tarifu Telefon Mini. Ten bude možné nově využít také pro připojení k vysokorychlos­tnímu internetu, přístupné budou i služby volba a předvolba operátora.

Za méně než pětinu původní ceny bude také od května trvale možné pořídit si novou telefonní linku. Se závazkem na 12 měsíců za ni zákazník zaplatí pouze 499 Kč bez DPH (539, 81 s DPH) oproti původním 3 333 Kč bez DPH ( 3 967 s DPH). Příjemnější je nyní i „stěhování se“ s pevnou linkou. Za její přeložení zákazník zaplatí jenom 249 Kč bez DPH (296, 30 s DPH).

Spolu s úpravami tarifů došlo i ke zjednodušení účtování dial-up internetu. Ze statistik společnosti vyplývá, že dvě třetiny zákazníků se k internetu jednorázově připojuje na méně než 10 minut. Společnost se rozhodla vyjít vstříc většině. Namísto dříve rozdílných cen za prvních deset minut připojení a za minuty následující sjednotila ceny na úroveň nižší, než vážený průměr cen původních. Vytáčený internet je tedy nyní hned od první chvíle připojení levnější.

Také v případě veřejných telefonních automatů bude nově sloučena cena za místní a dálková volání. Po vhození desetikoruny bude mít zákazník možnost bez přerušení volat celých 10 minut na kteroukoliv pevnou linku v České republice.

Objednávat nové cenové tarify stejně tak jako poradit se o všech novinkách je možné prostřednictvím internetu (www.telecom.cz), značkových prodejen TELEPOINT a TELEPOINT PARTNER, nebo v Telefonickém centru služeb 800 15 15 15.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).