Hlavní navigace

CESKY TELECOM ZAHAJUJE VYHODNOU JARNI NABIDKU INTERNET EXPRES

[Tisková zpráva] Novou jarni nabidku pripravil pro vsechny zajemce o vysokorychlostni internet CESKY TELECOM. Od 3. kvetna 2006 tak ziska kazdy novy uzivatel prvni mesic uzivani sluzeb INTERNET EXPRES IDEAL, SPRINT a MAXI za pouhou jednu korunu. Sluzba mu bude aktivovana take za jednu korunu a dale muze vyuzit zvyhodnene ceny modemu v nabidce spolecnosti, ktera zacina jiz na jedne korune. Jarni akcni nabidka plati od 3.5. 2006 do 30.6.2006.

Sdílet

Ceny za mesicni pouzivani sluzby se po vycerpani vstupnich benefitu pohybuji jiz od 399 Kc (bez DPH). V zakladni nabidce modemu za jednu korunu jsou typy Sagem a Aethera. V dalsi nabidce jsou modemy D-link 362T a ZyXEL 660 jiz za 199 Kc (bez DPH) coz predstavuje slevu . Aktivace a prvni mesic dohromady za 2 koruny plati pri podpisu smlouvy na 12 mesicu. Zvyhodnenou akcni nabidku si mohou zakaznici objednat elektronicky na www.internetex­pres.cz, telefonicky na bezplatnem cisle 800 123456, ve znackovych prodejnach Telepoint a Telepoint Partner, v prodejnach Eurotel a autorizovanych prodejcu spolecnosti CESKY TELECOM.

CESKY TELECOM, clen skupiny Telefonika, se v dubnu rozhodl investovat dalsich 150 milionu korun do rozvoje vysokorychlostniho pripojeni v Ceske republice. Prostredky budou smerovat do vystavby novych technologickych prvku v siti.

Hlavnim cilem investice CESKEHO TELECOMU je zvyseni dostupnosti sluzeb na bazi ADSL obcanum a rozsireni poctu lokalit az na 98 %, kde je rychly internet dostupny. Investice ve vysi 150 milionu korun by mela byt konkretne namirena do vybudovani novych spojovacich prvku v siti, tzv. DSLAMu. Nejvetsi cesky telekomunikacni operator tak z vlastnich zdroju hodla prispet k naplneni zameru projektu, do ktereho je zapojen spolecne s Ministerstvem kultury, Ministerstvem informatiky a Ministerstvem skolstvi, mladeze a telovychovy Ceske republiky. Tento projekt ma za cil vybudovat komplexni celorepublikovou sit vysokorychlostniho pristupu k internetu.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).