„Proces migrace 300 000 zákazníků je organizačně i technicky velmi náročná záležitost a my jsme rádi, že zatím vše jde podle předem stanoveného plánu. Až čtyřnásobné zrychlení se týká všech stávajících zákazníků, u kterých to umožňují technické parametry telefonní linky a těch je v současné době 96 procent,“ říká Martin Žabka, tiskový mluvčí společnosti ČESKÝ TELECOM a dodává: “Uživatelům je nová rychlost navýšena zcela automaticky, bezplatně a navíc nyní ještě s automatickým hlasovým upozorněním.“
Týdně v průměru ČESKÝ TELECOM přijímá více než 8 000 objednávek. Z 99 % zákazníci využívají nejčastěji možnost připojení formou samoinstalačního balíčku. Průměrná doba instalace se tak pohybuje okolo 7 dní.
Vedle ryze technického navyšování rychlostí se ČESKÝ TELECOM rozhodl rozšířit způsob, jakým je klient o navýšení rychlosti informován. Nyní byl spuštěn nový hlasový systém, jenž každého uživatele služby INTERNET EXPRES seznámí s novými kvalitativními parametry připojení formou telefonátu na příslušnou pevnou linku. Hlasový systém tak doplňuje klasický email a dopis, který ČESKÝ TELECOM svým zákazníkům zaslal a nebo zasílá.
Společnost ČESKÝ TELECOM od 1. února 2006 razantně navýšila rychlost připojení u svého vysokorychlostního internetu. Například u základního připojení INTERNET EXPRES IMPULS se rychlost 128/64 kb/s zatraktivnila na současných 512/128 kb/s a službu INTERNET EXPRES IDEAL dnes ČESKÝ TELECOM nabízí s rychlostí 2 Mb/s při zachování cen.