Doménou firmy jsou především internetové technologie, internetový marketing, consulting a design. Rozsah poskytovaných služeb je vedle vstupu na zahraniční trhy, dalším důvodem pro změnu z Českého Webu na Onlio. „Slovo web v dosavadním názvu firmy mohlo působit dojmem, že děláme „jen“ weby, přičemž naší doménou jsou především internetové technologie, internetový marketing a design. Potřebovali jsme integrující název, který vytváří větší prostor pro náš produktový mix – aplikace, consulting, design,“ upřesňuje Jiří Voves.
Společnost Onlio bude i nadále tuzemským zákazníkům poskytovat služby s vysokým standardem. Zároveň míří dál za české hranice a harmonizuje své služby s mezinárodně akceptovanými standardy. Strategickým cílem firmy je získat vedoucí pozici v řešeních online business v celém středoevropském regionu. V současné době vzniká pobočka společnosti Onlio ve Vídni, v roce 2009 se připravuje vstup na polský trh.
Onlio se výrazně profiluje i v oblasti consultingu, kde pomáhá významně zvyšovat efektivitu klientů při oslovování zákazníků prostřednictvím internetu. Ve svém portfoliu konzultačních služeb nabízí také řešení na bázi SEO – optimalizace webových stránek pro vyhledávače, SEM – internetovou reklamu ve vyhledavačích a analýzu webu a jeho návštěvnosti.
Prezentace společnosti je dostupná na adrese www.onlio.com a na doménách .cz, .de, .eu, .org, .info, .net, a další.
Informace o společnosti: Onlio, a.s. (dříve Český Web, a.s.) je předním poskytovatelem konzultačních služeb a softwarových řešení pro podnikání klientů na internetu ve střední Evropě.
Onlio garantuje profesionální přístup
ve všech fázích realizace zakázky – od konzultací a návrhu a designu řešení, přes vývoj až k finální implementaci, provozu a podpoře řešení pro webové portály, internetovou komunikaci nebo elektronický obchod. Na českém trhu působí od roku 2000. Mezi nejvýznamnější klienty patří Budějovický Budvar, Stock Plzeň-Božkov, CK Fischer, Krajský úřad Středočeského kraje, IKEA a další.