Hlavní navigace

Čeští turisté si pomáhají, nashromáždili již 10 000 recenzí hotelů

[Tisková zpráva] Shromáždit hodnocení svých klientů a vytvořit na internetu centrum nezávislých recenzí hotelů z celého světa. Tento úkol už druhým rokem velmi úspěšně plní internetová cestovní agentura INVIA.CZ. A právě v těchto dnech, kdy pomalu odeznívá letní turistická sezóna, byla dosažena hranice 10 000 recenzí. Tyto recenze, které zdarma poskytují klienti cestovních kanceláří na http://recenze-hotelu.INVIA.cz, významně ulehčují potenciálním cestovatelům rozhodování o hotelu i destinaci, ve které stráví svou dovolenou.

Doba čtení: 1 minuta

Úspěšnost projektu dokazuje zvýšený nárůst recenzí během posledních měsíců, ale také velký zájem ze strany návštěvníků internetových stránek společnosti INVIA.CZ, kteří svou dovolenou teprve vybírají. Jen během července a srpna využilo této možnosti téměř 200 000 lidí.

Nejvíce hotelových recenzí nabízí turisticky nejoblíbenější destinace v Řecku, Tunisku či Chorvatsku. Inspirovat se zde však může i zájemce o exotické země jako jsou Seychely, Maledivy či Srí Lanka. V letní sezóně přibývá i 100 recenzí denně a každý zájemce si v nich může přečíst kompletní hodnocení služeb hotelu nebo si prohlédnout klientem pořízené fotografie.

Do databáze recenzí hotelů z celého světa mají nyní nově možnost přispívat i klienti polského a maďarského zastoupení INVIA.CZ. „Vzniká tak jakési hodnotící internetové centrum, na kterém se podílejí cestovatelé z velké části střední Evropy. V budoucnu počítáme s dalším nárůstem recenzí a s pokrytím co největšího počtu hotelů,“ říká Michal Drozd, ředitel společnosti INVIA.CZ.