CET 21 jmenovala Ondřeje Křivku marketingovým ředitelem

[Tisková zpráva] Společnost CET 21 spol. s r.o. („CET 21“) jmenovala s účinností od 1. února 2012 marketingovým ředitelem Ondřeje Křivku.

Sdílet

Praha, 1. února 2012 – Ondřej Křivka bude na pozici marketingového ředitele CET 21 zodpovědný za veškeré marketingové aktivity společnosti, bude řídit oddělení marketingu všech televizních kanálů skupiny Nova a internetových projektů CET 21. Bude zodpovědný za realizaci marketingových a komunikačních strategií, včetně strategií na poli public relations.

„Ondřej v posledních několika náročných měsících prokázal, že je tím správným kandidátem na tuto pozici. Velmi oceňuji jeho nasazení, přehled a kreativitu, se kterou přistupuje k řešení svých úkolů. Vítám Ondřeje do týmu a věřím, že nám svým nasazením pomůže dále upevnit pozici lídra trhu,“ říká Jan Andruško, generální ředitel TV Nova.

„Být součástí vedení nejsledovanější televize je bezpochyby výzvou a jsem velmi rád, že mohu svými profesními schopnostmi přispět k dlouhodobému úspěchu naší společnosti,“ říká Ondřej Křivka, nový ředitel marketingu CET 21.

Do TV Nova nastoupil Ondřej Křivka v roce 2008, od roku 2010 byl ředitelem česko slovenské verze MTV. Pozici ředitele MTV opouští k 31. lednu 2012, od 1. února dočasně převezme řízení kanálu MTV Alex Ruzek, ředitelka programu a TV kanálů. Ondřej Křivka získal titul Master of Business Administration (MBA) s marketingovou specializací na Southeastern Louisiana University ve Spojených státech.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).