„Web považujeme za důležitý prostředek komunikace se zákazníky. Proto jedním z hlavních cílů redesignu webových stránek bylo posílení orientace na zákazníka a jeho potřeby,“ řekl Pavel Foršt, webmanažer ČEZ.
Sekce „Produkty a služby“ je určena zejména těm, kteří chtějí s ČEZ podepsat smlouvu a vybírají si specifika své služby. Sekce „Péče a podpora“ je určena zejména stávajícím zákazníkům. Vylepšení struktury a obsahu se týkalo i dalších částí stránek, například informací pro investory, tiskového centra, Vzdělávacího programu či informací pro zájemce o zaměstnání. Změny vycházely zejména z výsledků uživatelských testů.
Nový web www.cez.cz je prvním krokem v realizaci plánu vybudování mezinárodního portálu Skupiny ČEZ.
Hlavní novinky a zlepšení www.cez.cz
Moderní a výrazně přehlednější vizuální stránka webu pro zlepšení orientace uživatelů
Obsáhlá sekce „Péče a podpora“, kde zákazníci najdou odpovědi na časté dotazy, přístup do virtuální obchodní kanceláře, kalkulačky či rady jak uspořit
Nové interaktivní mapy pro nalezení všech potřebných kontaktů na Skupinu ČEZ
Další novinky, např. flashový model jaderné elektrárny, sekce „Otázky a odpovědi“ a přehledné řazení tiskových zpráv pro média či aktuální informace o stavu jaderných reaktorů přímo na hlavní stránce
Optimalizace stránek pro vyhledávání usnadní rychlé nalezení specifických informací na stránkách www.cez.cz