Hlavní navigace

Cleverlance dodala CRM společnosti Pražské služby, a. s.

[Tisková zpráva] Nový CRM v Pražských službách umožnil centralizaci správy údajů o klientech a zvýšení kvality komunikace nejen směrem ke klientům, ale i mezi jednotlivými organizačními složkami Pražských služeb.

Sdílet

Praha, 27. listopadu 2006 – Firma Cleverlance dodala CRM (Customer Relationship Management) společnosti Pražské služby, a.s. CRM v Pražských službách využívají vnitrofiremní uživatelé, zejména obchodníci pro podporu obchodní činnosti, ale také realizátoři zakázek, pracovníci call centra a top management. Systém je v plném rutinním provozu a o jeho další údržbu, rozvoj a technickou podporu se za stranu Cleverlance stará oddělení péče o zákazníky.

Ústředním elementem CRM jsou informace o zákazníkovi z různých pohledů – z hlediska obchodní činnosti (obchodní případy, smlouvy, dodatky, apod.), z pohledu realizace zakázek, kampaní i každodenní komunikace počínaje telefonáty, přes obchodní jednání až po odeslání nabídky či oslovení letákovou kampaní. CRM obsahuje i prostředky pro podporu systému řízení jakosti, pomocí nichž lze zachytit a vyhodnotit zpětnou vazbu od zákazníka o průběhu a výstupech realizace zakázek.

„Nový CRM nám umožnil centralizaci správy údajů o zákaznících. Nyní můžeme přistupovat k zákazníkům efektivněji a vylučují se tak i duplicity v komunikaci. Naše obchodní oddělení získalo nástroj pro řízení procesu obchodu od zahájení obchodního případu po ukončení zakázky. Díky vysoké kvalifikaci specialistů z Cleverlance mají Pražské služby CRM špičkové kvality,“ uvedl Petr Kolbek, ředitel úseku informatiky společnosti Pražské služby.

„Tento projekt CRM byl pro naše odborníky velmi přínosnou zkušeností. Uplatnili zde své bohaté znalosti a spolu se vstřícným přístupem zaměstnanců Pražských služeb odvedli profesionální práci,“ doplnil Petr Brňák, Sales Manager Finance společnosti Cleverlance.

V IT infrastruktuře Pražských služeb není CRM samostatným ostrůvkem, ale je integrován s dalšími informačními systémy. Registr zákazníků a zakázek v CRM je synchronizován s obdobnými registry v ERP systému. Ověřování identity uživatele a správa uživatelských účtů je realizována pomocí integrace s aplikací Access Manager (Sun Microsystems). Záznamy v CRM se mohou odkazovat na dokumenty uložené v DMS (Document Management System), jehož implementace se nyní ve společnosti Pražské služby, a.s. dokončuje.

CRM je J2EE aplikace provozována na aplikačním serveru Sun Application Server 8.1 na platformě Java 5.0 nad databází MS SQL 2005.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).