„Hledali jsme způsob, jak podchytit a efektivně využít všechny příležitosti kontaktu s klientem, ať už naším nebo potenciálním. Návrh společnosti Cleverlance spustit projekt založený na výměně know-how pouze za provizi ze smluv sjednaných prostřednictvím našeho klientského centra byl zajímavý. Navíc naše účast na projektu nevyžadovala žádnou investici, což se s ohledem na současnou dobu jevilo jako zvlášť přitažlivé,“ řekla k projektu Mgr. Renata Hucková, manažerka odboru klientského centra.
Samotný projekt je rozdělen do tří etap. Pilotní fáze je založena na analýze současného stavu a poskytnutí základní podpory pracovníkům klientského centra při nastavení procesů, výběru produktů, jejich definici pro prodej po telefonu, nastavení motivace, reportingu až po koučování operátorů. Po vyhodnocení pilotní fáze a ověření business case se projekt rozšíří na celé klientské centrum, čímž se přesune do druhé fáze. Činnost operátorů již bude podporována vybranými moduly aplikace Clever Call Center. Tyto moduly umožní zautomatizovat některé operace klientského centra, zrychlí práci operátorů a celkově zjednoduší řízení jeho provozu. Úkolem třetí fáze je „doladit“ proces do nejmenších detailů, plně ho automatizovat a generovat výnosy.
„Jsme rádi, že jsme našli cestu, jak můžeme v dnešní napjaté ekonomické situaci pomoci společnostem dosahovat jejich obchodních cílů, aniž by musely vynakládat další finanční prostředky. Nebojíme se rizika. Naši konzultanti mají bohaté zkušenosti a jsme přesvědčeni, že výhodnost spolupráce je oboustranná,“ doplňuje Petr Brňák, ředitel pro pojišťovny, průmysl a veřejný sektor společnosti Cleverlance.
O Cleverlance Enterprise Solutions:
Cleverlance je nejrychleji rostoucí český dodavatel IT konzultačních služeb a komplexních SW řešení pro finanční a telekomunikační segment. Na konci roku 2007 získala Cleverlance formou akvizice společnost AEC a rozšířila tak své služby o oblast bezpečnosti informačních systémů. Cílem Cleverlance je podpora obchodních procesů a nových obchodních požadavků zákazníků efektivní implementací SW řešení. Tým Cleverlance tvoří 400 specialistů. Podle žebříčku Technology Fast 50 sestaveném společností Deloitte v roce 2007 se Cleverlance stala druhou nejrychleji rostoucí českou IT firmou ve střední Evropě. V roce 2008 pak ve stejné soutěži jako první český poskytovatel SW. Více informací o společnosti najdete na adrese: www.cleverlance.cz. Informace o dceřiné společnosti TrustPort a AEC naleznete zde: www.trustport.cz a www.aec.cz