Hlavní navigace

Co se v únoru stalo hitem uživatelů internetu podle výsledků Seznam.cz?

[Tisková zpráva] Podle výsledků vyhledávání na portálu Seznam.cz narostl v únoru nejvíce zájem o jubilejní výročí předávání cen Anděl 2010, Disney Channel TV, seriál vysílaný Televizí Nova Tisíc a jedna noc, černou skříňku do auta a Valentýn.

Sdílet

Na adrese http://seznam­.skokanu.sweb­.cz/ přinášíme report největších skokanů internetu za uplynulý měsíc únor. V kategoriích Praktické dotazy, Akce, Komerční produkty, Komerční firmy, TV pořady a filmy, Osobnosti, Události a kauzy, je uvedena vždy první desítka témat, která za uplynulý měsíc zahýbala českým internetem. Zároveň můžete sledovat i lokálně specifikované skokany, podle jednotlivých krajů. Je možné tak porovnat, jak se v různých krajích liší zájem lidí o určitá témata.  

První tři pozice v jednotlivých kategoriích právě vidíte. Kompletní seznam skokanů internetu  najdete přímo v reportu na zmíněné adrese.

Praktické  dotazy

  1. Valentýnské přání
  2. Výpočet důchodu
  3. Valentýnské SMS
 
Zábavní, kulturní, sportovní a společenské  akce
  1. Anděl 2010
  2. Fotbal živě
  3. Ples v Opeře 2011

Komerční  produkty

  1. Bonus program České spořitelny
  2. Disney Channel TV
  3. Odklepnuto.cz

Komerční  firmy

  1. Disney Channel TV
  2. ESFCR.cz
  3. Quality Tours

TV pořady, filmy, seriály

  1. Tisíc a jedna noc
  2. Ordinace v růžové zahradě
  3. Superstar 2011

Osobnosti

  1. Radka Pavlovčinová
  2. Stanislav Štícha
  3. Marie Štipková

Události, kauzy

  1. Valentýn (přání, básničky, SMS)
  2. Výpočet důchodu
  3. Sčítání lidu

Ostatní

  1. Černá skříňka do auta
  2. Autoškola národa
  3. BMI kalkulačka

Pozn:

Nejedná  se o seznam nejhledanějších dotazů  za uplynulý měsíc, ale o dotazy, které byly v daný měsíc pro lidi nejzajímavější. V reportu jsou zachyceny dotazy, které byly v daném měsíci hledány mnohonásobně více, než tomu bylo v předchozím období. Takovým dotazům říkáme skokani. Může se tedy jednat i o dotazy, které odráží pouze krátkodobý, avšak silný zájem. Pořadí v kategorii odráží míru zájmu uživatelů o daný dotaz.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).